Sign in  

Online Purchase

Online Purchase Reports & Reviews – Page 150 (3655)

I ordered CBD Gummies based on a TV commercial mentioning Robin Roberts, former ABC anchor. Got a confirmation which said it would be shipped within 1 business day. That was more than a week ago, so called the number. Woman answered was from southeast asia but said product was manufactured in U.S. and that I should have received it today. Nothing in mailbox. Checked my credit card and $450 in three separate transactions charged by this company. Credit card company immediately canceled the card and is sending a new one. Do not know how else I might be compromised by them having my information.

This "company" advertises products that do not exist or ship items that are nowhere near what is advertised. In my case, I ordered a Stargate prop with lights and moving parts, only to find that all their information (video and pictures included) were lifted from Youtube and thestargateproject.com. The creator of this item only made two. One he kept, and the other was auctioned off to a fan. I canceled my order just before writing this, so I have no comments on timeliness of the refund. I will also be contacting my credit card company to report this charge as well. I am copy/pasting the order confirmation (with my contact info redacted).

ORDER 230112035920871

Thank you for your purchase!

Hi {{$customerName}}, we are getting your order ready to be shipped. We will notify you when it has been sent.

Congratulations ???? Get one free shipping offer with promo code: OK123

View your order

or View our store

Order summary

??LAST DAY 80% Off -Film Memorial Collection-Stargate×1

$ 35.95

Subtotal $35.95

Discount

$ 0.00

Shipping $6.98

Shipping Insurance $1.08

Tip $1.08

Total

$45.09USD

You saved $0.00

Customer information

Shipping address

Billing address

Shipping method

Standard Shipping

Payment method

ASIABILL

If you have any questions, reply to this email or contact us at [email protected]

this email was sent from [email protected]

their customer support email is [email protected]

I am copy/pasting the contact info from their contact us page:

Email: [email protected]

Room 606, 6 / F, building 2, No. 279 Xuefu Road, Nangang District, Harbin, Harbin, TX, United States, Texas

+1 515-835-0061

Ordered a sweatshirt from them in November. They said 15-20 business days. It is now 1/20/2023 and still haven’t received anything. They are refusing to refund the money. They took my money and aren’t shipping the product etc. I’m not the only one tbis is happening too.

I was on the web when a ad popped up for Amazon monster pallets tool pallets so I clicked on it and ordered two of them at a really low price received an email from acetylene Network stating that they had been delivered but never received them when trying to email them at the contact information in the email no such luck

Has a website that look legitimate

During the Christmas sales, I saw a link on Facebook for this fashion website (evaafashion.com). I was interested in buying leggings and this seemed to be the best sale....2 pairs of leggings for $21.61 with free shipping and delivery within 3 days of shipping. I ordered the leggings. I got this email soon after ordering the leggings:

"evaafashion ORDER #181140

Thank you for your purchase!

Hi Laura, We just wanted to take a second to thank you for your recent purchase from our store. we're getting your order ready to be shipped. We will notify you when it has been sent. We will ship your order within 2-4 business days (excluding weekends and federal holidays) from our warehouse.

If you have any questions or if there is anything else we can help you with, please reach out to us without hesitation. We're just an email away."

I waited for the delivery and no product arrived. I gave them a little lee way due to the holidays....nothing. I emailed the "company" at [email protected]. I complained to them about not shipping the product and questioned them on where my leggings are. They just replied, "Can you confirm you checked order tracking information?" I copied the original confirmation email and sent it to them. They never responded back. I emailed again to reimburse my money and still no money reimbursed and no response....Stupid me I didn't look into the website before I ordered. They have no address, no location, just claiming the shipping is from the US, and no telephone number. I truly believe I was scammed. Since that order I have canceled and changed my credit card due to a fraudulent charge shortly after this purchase.

I was on line searching for a sale on boots and found this website. Site seemed legit along with their privacy policy. Got as far as my transaction, put my card info in, clicked on PLACE ORDER and was prompted with "we are sorry we are unable to process your order, try again". Same response when I tried to reach out on their messaging site. As soon as it happened, the amount was already removed from my account. I locked my card, and requested a new bank card.

I ordered 6 storage bins that were advertised on fb. from this company. Ordered 12-28-22, received email order on the way. Got a sm. Envelope with two head bands, not my order, then email sent that order was delivered. I have been scammed by these people. It cost me 32.63 to get nothing.

I was online one day an saw they sold sneaker at a discount. I used cash app for the transaction and once funds were received he blocked me from contacting.

Thirty Two is a outdoor sports brand. I found the thirty two sales shop while doing a google search for snowboarding boots. They were in google shopping so I thought they were legitimate. I placed an order for boots mid December and never received an order confirmation. Their "contact us" page is just a fake address and enter your email and comments to submit. No real contact info whatsoever. I sent several comments out to them to get some answers and have never gotten a response back from them. A month later, still no boots.

Paid site through PayPal. Never received pet.

contacted her thru FB & messenger to purchase a corgi puppy on Jan.18th ,agreed

to pay $750, with $400 deposit ( in gift card my mistake) and remaining to be paid in cash on Jan.21st when I picked her up. Sent deposit, received adoption contract thru e-mail made arrangments for pick up. After deposit was made and I got contract she said I had to send anther $1500 in a gift card on Jan. 20th to assure her I had funds to care for the puppy, and when I picked puppy up on Jan. 21st she would return the $1500 in cash. It made no sense to me. She would not meet for pickup unless I did this. Thru all the conversations I had with her , she did not mention anything about the additional refundable $1500 until after she got deposit. I refused to pay it, but tried to keep pickup time and pay the balance $350. She would not reply, then I asked for deposit back and she stopped all conversation.

My mother received a package addressed to her name and our address, it contained a poorly made off brand playstation controller. When sender address looked up it showed a warehouse under the name Italia gift, however it is ran through E logistics in Vernon, California on yelp.com under its business name Italia Gift. There are multiple reviews ranging from brushing to outright product scams where branches were placed inside a box instead of what consumer ordered

I ordered 3 planter boxes and they sent toothbrushes.

I purchased a pair of boots from OrthoFit. They are too small and when I requested a refund they offered me $11.99 or ship them back to China! No where on the website does it say this…the return policy says “30 days”. Total scam!

Foremost, I'm a customer of the real Hillsdale Furniture company (hillsdalefurniture.com in Kentucky) and I know they have retailers that sell their products. That being said, I assumed this was a retailer selling Hillsdale's items. However, seeing as how I placed the order on Sunday, January 15th, considered that this place may be closed on Monday due to the holiday, I assumed that I'd get an email for receipt of order followed by a confirmation of processing. I went back to website I purchased the item from, kidsurnituresale.com, to see if I can 'check order status' or call their office, there's only an address and a bizarre #. When I look up the address, it's a residence in Florida, not a furniture warehouse. At this point, I will have my bank flag the charge and put a fraud alert on my account.

Product was leggings, ordered on December 17,2022. Sent several emails requesting info but received no response.

I ordered a fireplace/tv stand off a offer that said Home Depot had , but the company was Opliaks. The clearance price of $49.98.

I ordered it never received it , when I tried to contact them by email, I was told they were sending it. Shortly after I received a small package with a small wallet card holder item. No note nothing I had no idea why I was receiving it. I made another email to them ( Opliaks) then I received a email from sersoppers ( Joey)

It said they were unable to ship the item I ordered because of cost, so in replacement for the item I ordered they sent me another item of more value, and showed it was delivered to me. He went on to say if I didn’t want that item I could sell it myself and get more money then what the item I ordered was. I have tried to email them again and his response is there nothing else they can do.

Order placed 5 Jan. Emailed confirmation of order received same day. "Your order has shipped" email received 6 Jan with USPS tracking number, but package still showing as not picked up by USPS from Jamaica NY. Two emails have been sent requesting an update, with no response from them. The website does not have any phone number to call. Have searched extensively for "ShoeboxWorld" and "EmpirePlush" and cannot find any data about them.

I ordered a ps5 on Leather lords and it took the money from my credit card, I now cant find the website or my purchase. I dont care if i recieve the ps5 i just want my money back. It seems like they got reported and the website got taken down after my order

Check fields!

Report Online Purchase


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Online Purchase Contacts

If you know any contact information for Online Purchase, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

An itinerary was sent out November 2, 2022 in regards to our Greece trip. Our deposit of $400 was due on December 16, 2022 to lock in the quoted... 13 h ago
Received an unsolicited call from someone claiming to be from a “Travel Services Fulfillment Center.” The caller said I had an “unused vacation”... 17 h ago
I just got billed $75 for an order they say was a subscription that I never signed up for. Don't buy anything from this company. Sep 26, 2026
I am posting this because people should research Joshua Johnson, also identified in court records as James Calvin Joshua Johnson, before hiring him... Sep 25, 2026
This company reached out to me after I applied for loans online. I did not apply to them specifically, but when they emailed and called me to tell me... Sep 25, 2026

New reports

James Carter with Publishers Clearing House called and told me I won $8.5 million and a new Lincoln. He said I could even pick what color I wanted... Sep 28, 2026
Called and told me I won 100 million on Publishers Clearing House and they would be by the house in a little bit to give me my prize money. I just... Sep 28, 2026
The call was from a company named national document services. They left a detailed voicemail regarding legal documents about to be sent to my home... Sep 28, 2026
Credit Resources https://creditresources.ca You can cancel anytime with no cancellation fees by calling (833) 427-1562 or emailing... Sep 28, 2026
i am a uber delivery driver, the scammer access the uber app showing i had a scheduled delivery which i accepted on the uber app. as i was on my way... Sep 28, 2026

Most Read Reports

8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
this is Kayla Davis. I'm calling with a quick update. Hi, this is Kayla, senior loan specialist. I saw you were previously looking into a... 277 Reports
This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
Hello, my name is Jonathan Graves, and I am calling regarding an important matter from a caller claiming to be a process server (469-208-0989). I... 1 Reports