Sign in  

Online Retailer - Flower Delivery Scam

Online Retailer - Flower Delivery Scam Reports & Reviews – Page 16 (336)

- North Las Vegas, NV, USA

Online order placed with Roger Florist for flower delivery to Henderson, Nevada on 12/23/22. Immediate “Thank you for your order” email was received along with order details and amount of purchase. Email received from customer service representative, Jackie Tyler on 12/25/22 stating order was

cancelled because it was “undeliverable” and a full refund was issued and would be available in 1-2 days. I contacted them by phone on 12/26 and placed on hold for one hour until finally hanging up. Called again and a man who answered only wanted me to order flowers and said I had to email customer service for anything else. I then sent an email on 12/26/22 complaining about the order not being delivered and expecting the the refund immediately “Manager Denise’s”emailed a response right away telling me that she showed a refund to my account on her end. On 1/04/23 after another email inquiry from me regarding the missing refund “Denise” responded by stating

“Have you looked in the account for Roger Florist? It

would show on your account as

Roger Florist.“

I emailed “Denise” back saying the $88.79 had still not been refunded. No response or refund as of today 1/6/2023.

+1
- Hudson, NH, USA

I ordered flowers for a funeral. Put in my information needed. I then received an email stating that they didn’t deliver to that location and that I would get a refund. After a week and not receiving my refund I called the florist. I was then told that I needed to email rogerflorist.com. I was then told to watch for my refund and to give it 5/10 business days. After 10 days I emailed again and was told they refunded me when they hadn’t. I’ve been trying to email them several times and am getting no response. I’ve also read several reviews on them that have had the same problem.

+1
- Charlotte, NC, USA

Ordered flowers to be delivered to a friend. Few hours later after online purchase was made, they sent a cancellation order and said the flowers could not be delivered and would be given a full refund.

After the refund was not received in few days, contacted the customer service email listed on the site and "Denise" said it was cleared on their side. After several attempts to contact them and with no answer afterwards, realized this business is a scam and a fraud.

+1
- Pilot Mountain, NC, USA

I ordered some flowers to be sent to a home in Florida. I did not get a confirmation so I reached out to them. They told me that they could not deliver to the address and had refunded the money. I have reached out to them a few more times about the refund. I did not get the refund and now they are not responding to the emails. I tried the phone number and there was no answer.

+1
- Toronto, OH, USA

Placed a flower delivery order on their website. I was emailed right away with them stating they do not deliver to the requested address. And they were refunding my card. It has been 10 days and still no refund. I was emailing a "Denise" who advised to give it another day or 2. She stopped responding to me 2 days ago.

I found a website with others complaining and getting the same responses. I do believe this is a scam website.

+1
- Campobello, SC, USA

The online florist site listed a toll free number and promised same day delivery. I called to place my order, gave payment information, delivery address plus my mailing address and email. Also gave inscription for card. After hanging up it hit me, why did they need my mailing address? It had been too easy and it seemed like something was not right. I called my bank right away and discovered that my account had been over charged. I called the florist back and said I wanted to cancel my order but got put on hold over and over. I called back again and again until finally I reached a recording saying the number was disconnected. Total scam!!!

+1
- Sacramento, CA, USA

I ordered and paid in full for plant arrangement on Thurs., 12/22/22 from Roger Florist to be delivered on the same day as ordered to a family member in Chicago. I received an email within 5 minutes claiming they received my order and processed my payment and the payment was posted on my bank account immediately. The delivery did not arrive to the recipient in Chicago and I followed up with an email to customer service at Roger Florist. I received a reply a couple of hours later stating they were closed for the day but they would get right on it the next morning. Three days passed and nothing was delivered as paid for and I sent an email demanding a full refund. I received a reply a few minutes later from a "manager" stating her name was "Denise" and her "business address on the email was a New York address.

She stated my order had been canceled for an unknown reason right after they withdrew my money from my bank account and I demanded a full refund immediately She wrote back that she would "personally refund" my money in full by Monday (12/26/22) and to allow my bank time to process the refund. It has not been refunded as promised I replied that I was reporting their fraud to ScamPulse.com immediately.

 

+1
- Phillipsburg, NJ, USA

I purchased flowers for delivery and the recipient did not receive them. I have called and emailed them, with no response.

+1
- Laramie, WY, USA

I tried to order a flower arrangement to be sent the same day as the website advertised. I was promised a receipt within three minutes, I never received a receipt. When I tried to contact them the next day to insure the flowers were delivered, they emailed me that the order was canceled and I would be issued a refund. I never received a refund. When I called the number on the website, a man with an Asian accent answered the phone and put me on hold forever! I tried to chat with the robot on their website, but it told me they only communicate via email and to email [email protected] and someone would email me back within 2 minutes. No one emailed me. I was told to put Denise in the subject line and she would respond. Denise also said she would follow up and find out why the order was canceled. Denise never followed up.

+1
- Fort Wayne, IN, USA

Went to website ordered flowers. They were never delivered however my bank account was charged.

I called the "business" 3 or 4 times, they would answer then when I asked about my order they would hang up.

The same day the flowers were to be delivered I also emailed. The email said "Your order has been cancelled. I am not sure yet what has happened and I will absolutely follow up to see what went wrong so it does not happen again. In the meantime, I have issued a refund"

Of course I never saw a refund.

Im very upset about my money but I looked on their website which is still up and I am sure they area still stealing money :(

**Their website doesn't include a zip code. and it appears the street # is made up also.

+1

I tried to order flowers to be delivered to a nursing home for a family friend for Christmas. I completed the order online (on their website) but never got an email receipt, as it stated I would. Then I emailed to the customer service address but got no response. Finally I called and was passed off to a 2nd person and only given a "confirmation number." The flowers were never delivered but the charge went through on my credit card.

+1
- Denver, CO, USA

This is a fake site that is scraping data. I placed an order for a same-day flower delivery but did not receive an email confirmation of the order or a receipt. I contacted them directly by both chat and phone, and I was put in touch with an off-shore call center. They claimed that the order was received and would be delivered by 6:00 PM EST and that the order confirmation would be received. None of this occured and when I contacted them again, I noticed that the phone number on their site had changed. Each time you go to their site, the phone number changes to a different number. They are scrapping personal data and this site should be shut down immediately and charges pressed for fraud!!

+1
- Columbus, OH, USA

Attempted to have flowers delivered from an order on the web site.

+1
- Pikeville, TN, USA

Looking for flowers to be delivered. Roger Florist came up 1st. I liked what I saw & called to place order. Person stated they would email confirmation. After a couple days I had not received confirmation but I had been charged for the flowers so I pulled up website and that is when I discovered the scam. Several other victims & lots of being scammed information. I have attempted contact for a refund several times to no avail.

+1
- Duluth, MN, USA

Ordered flowers... then they canceled the order and stated a refund would be given. I still have yet to receive the refund. The confirmation number they gave me was 74348. I have E-mailed them weekly..nothing

+1
- Dallas, TX, USA

Just to give perspective - This company played off of another company which is named Rogers Florist in which they used Roger Florist.

Website in question - Domain Name: rogerflorist.com

They have a fictious physical address which does not exist : 2000 Nassau Street, Princeton, NJ

Legal name per New Jersey business search entity site: ROGER FLORIST LLC 0450775864 PRINCETON LLC 2/28/2022

The scam is when you purchase flowers, they take your money then no delivery is completed. When you try to contact them via phone and have already made a complaint to them, they block your number.

Email contact only states: Hello. We do customer service by e-mail only. Please email us at [email protected]. There is someone here waiting right now to answer your e-mail. We answer all emails under 3 minutes. Please provide your first name, last name and LAST 4 DIGITS of your credit card in the email.

So whenever you call, it rings then disconnects also when you chat they disconnect after the above email statement.

My scenario:

I placed an order for flowers online with Roger Florists, they took my credit card and charged me immediately and the next day on 12/8/22, after I called, they indicated that they were unable to deliver due to the system cancelling my order. Then indicated they would credit me back within 3 to 5 business days, so I periodically emailed them to make sure I was getting my refund. This has not happened, so I filed a complaint via USAA since this is a civil case.

As I kept researching this entity, I also found numerous complaints with the very same scenario I discussed above.

https://www.complaintsboard.com/roger-florists-complaint-c1386664

https://www.scampulse.com/roger-florist-reviews

I would be MORE than happy to further documentation to support my last chat experiences with Roger Florist, if needed!

+1

Flower delivery offered online. Without confirmation, the credit card was charged. I received an email the next day that the delivery had been cancelled. I checked for a refund, but there was none. I followed up with the company via phone and email. They claimed the refund had been issued however were not able to provide a receipt. I have followed up via phone and email for a month and have been hung up on or ignored.

+1
- Hollywood, FL, USA

I was sending flowers and found this company online.

I ordered product and item was never delivered.

I never received a confirmation email or any information.

I reached out the next day and they said my order was cancelled. I contacted my bank and received my money back.

+1

The scammer poses as a flower delivery service and accepted an online order but it was never delivered. I did reach their "customer service" team and it was a group of Middle-Eastern/Indian people who promise to make a refund but no refund ever came.

+1
- Eustis, FL, USA

Made an order for flowers and they said they delivered to Lady Lake Florida. Flowers were not delivered. Called back and they stated they di not have an order. About an hour later they charged my debit card 60.97. Called back and after several people who did not know anything, said I would have to talk to Denise there customer service manager. The nest day she e-mailed back and said the money would be placed back in may account and to allow 5 working days for it to appear back in my account. It has now been seven working days and still no money. Called this morning with no answer and e-mailed Denise with no answer. Needs to be shown as a crooked company.

+1
Check fields!

Report Online Retailer - Flower Delivery Scam


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Online Retailer - Flower Delivery Scam Contacts

If you know any contact information for Online Retailer - Flower Delivery Scam, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

They contacted me stating that there was litigation taken agains me at that I was being sued. They stated they could not send me any of the original... 11 h ago
ORDER #1227-27789 from 6/6/26 was never received. I asked for proof of delivery but they didn’t send me any. I have been in touch with them numerou... 11 h ago
I received a phone call from a private number saying "This is Susan from the support staff at J. Williams & Associates. This message is solely... Oct 12, 2026
I contacted the number on the back of the flyer. The number is 888-709-2444 with a reservation code of DCM26. The recipient on the other line wa... Oct 11, 2026
Initially present themselves as Luz Vianan on Marketplace and gave me the phone number to text to get in contact about buying the item I had for... Oct 10, 2026

New reports

On 5-21-2026 we started cleaning for Vista Rose in Wasilla, we did 5 jobs total. We went through a lot of hoops to get paid over the course of 5... Oct 13, 2026
Worst product ever. Not as described. Email address for customer service does not exist. Oct 13, 2026
I was sent a notice that stated Public Records Show that my Grant Deed for a property I own in Maui was titled wrong. They stated it was Titled to Juue A Wood. Oct 13, 2026
Social media promising a website to make money. They actually applied for the credit cards in my name. I never received anything. Oct 13, 2026
I ordered a Grateful Dead vinyl frame. It was supposed to play little disc of the music. When I received the item the little disc only would say the... Oct 13, 2026

Most Read Reports

Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
I received a threatening voicemail claiming to take legal action and serve me papers at my workplace. Here is the voicemail: This is Edgar calling... 1 Reports
8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
They did not provide a company name. They provided only a claim number and stated that a compliance officer was going to be looking for me. I would... 1 Reports
The scammer got my ssn from a paper stolen from my home in Ohio. So he called spoke in Spanish and English her then said her is collecting asset... 78 Reports