Sign in  

Online Purchase

Online Purchase Reports & Reviews – Page 172 (3655)

There was an advertisement on Facebook for Aloxy.com for amazing clothing made in South Carolina. Once I made my purchase the confirmation email looked like a small child designed it, it looked like something China does.

I requested a refund but Aloxy right after receiving the email and they told me it was too late, order was already shipped within minutes of order. Facebook should be held to some responsibility.

ordered something online from elevatechakra.co

each month plamdales co tries to take $15.95 from my banking account. I have gotten a new card twice now and they keep getting my card info somehow.

hee sports int

saba zeeshan

cnic334603-6223024-4

address:h-no 30/355,mohala shah saeedan church road sialkot city pakistan

+92 3328713445

i paid for some clothing never send it and for monthe told me ill send it next week months like that and never reply to me again and ran away

Emailed back and forth, I asked for a refund since I did not receive items ordered and they emailed saying it was being processed. Order was placed 9/28/2022. Received cheap ring, but order was for clothing at discounted prices. They said it would take about 7-10 business days to process refund. This was on 10/18/2022. still no refund, now they send same email with misspelled words, etc. The email says according to statistics from Asiabill, refunds usually take 15 to 25 working days depending on processing speed of cardholders bank, to not "worring" your refund is arranged. I believe this is a scam , saw other reviews about not receiving their merchandise.

Alxoy advertises as a US company shipping product from South Carolina with a 30 day money back guarantee. The product purchased took 4 weeks to arrive, arriving with defective sweater with 2 holes down the sleeve and a dress that does not look anything like the picture shown. I reached out to the company asking for a RTA which they refused to give to me, instead offering me a $12 refund. I refused. They came back offering me a $20 refund; again I refused. They countered offering me a "Final offer of a $40 refund" stating that they their warehouse is in Dubai and not feasible to ship product. They did offer for myself to pay for shipping. Buyers Beware; this company is misleading the American people and taking our hard earned money. When I went to dispute with my credit card company, Discover stated that they were unable to dispute due to International Trade??? Leaving the consumer totally unprotected from International fraud.

The offer came through an email.

I paid with pay-pal. I remembered the last order being under alias names. So I tried to cancel the order. On the same day. I called PayPal and my bank. I canceled the order before it was processed. The order is to come by UPS. So far I have not received it. The so call seller emailed me told me to sign for it then they will try and give me my money. Now I can’t reach them. Pay-Pal did but when I tried again it said email doesn’t exist.

Purchase 6 tickets for sky latern event 3 months in advance. Seller never gave a location for the event. Contacted them through their website countless times but was told I violated their terms with no refund.

I ordered an countertop icemaker from this company through an approved ad on Facebook. After payment they had provided me a fake tracking number, and never shipped me what I ordered. After claiming to have reshipped my order twice, they had refused to provide me with a tracking number or any proof of shipment. They then refused to refund my money.

Unfortunately I was scammed. I felt I did the right homework but in the end it was a scam. I paid 650.00 for a kitten via Venmo. I did not receive the kitten. I was sent an email asking for $2500 more for a special crate. One of the signs of a scam. I have requested a refund and they have stopped contact. Website: https://foryiragdollkittyhome.com/

I placed an order in June 2022 and had to follow up numerous times. After two months of inquiring as to where my package that I had paid for was, I requested a refund. I received one reply stating they would " get that processed for me" then never heard another word. After numerous attempts to contact them back for status, via email, they stopped responding. It was a that point I opened a dispute with my credit card company. To my dismay, approximately a month later, my credit card company informed me they were going to re-charge my card, as they had received word from the merchant that showed a packing list, tracking information and PROOF OF DELIVERY. Are you kidding me! I’ve had to open another dispute. I’ve also been reaching out for this supposed “tracking info” and received ZERO response from the merchant.. I haven’t received a response since August.

They also have 5-6 different social media profiles on Facebook, all peppered with comments regarding the same issue. Being scammed.

I ordered a flange for a Toto commode. Never received the flange. No response to my emails. Did a little research and they have a bogue phone# and a bogus address... How have these scammers been able to stay in business for 4 years?

I order a intake manifold for my truck at $422. They kept pushing back my date saying it was on back order. Then I canceled my item because I couldn't wait and they never returned my money. I also went to Dana port website that come to find out is affiliated with MBgram and order another one for the same money and never received my money back from them either after I canceled my order due to the sake reasons.

in july i went online and bought rays wheels center caps, after a few weeks i noticed they never came, i’ve emailed their customer support many times and was told they were on back order, it’ll be a few more week, etc. it’s now november, i asked for my refund on october 23rd, i was told it was take 7-10 business days. on day 11 i called my bank , it was too late to dispute the charge, i emailed their customer support and was told someone with accounting would be in touch with me. that also never happened.

today i called the customer service line twice, they’re supposed to be open M-F 9-5. no one answered both times.

Payment method failed; phishing on bank account information was attempted twice and failed. PayPal gateway portal went to Stripe and PayPal never could find any information about payment going through. Don't have screenshot because I moved on with my day. Called bank to dispute transaction, bank card canceled, trying to get website and scammer shut down. Google should not have this merchant under their shopping tab if it is illegitimate.

In Sept. 2022 I saw an ad online for a face cream by Levielle and decided to buy it for $6.95. It took me to the next page and they wanted me to buy eye cream as well. There was no place to decline, so I added that for another $6.95. Then it took me to a third page where it wanted me to buy mutilple bottles so I just went back and deleted all my information and thought that was the end of it. A couple of weeks later I got the face cream and eye cream and was surprised because I had never received an email order confirmation. When I saw the charges on my bank account the company was listed as CrucialHardwareHandleEveryRepair. On Nov. 1, I got a call from my bank's fraud department. The same company was trying to put through a charge of $119.85. Luckily they blocked the transaction after speaking with me. Then they tried it again. Again it was blocked and the card cancelled so I will need to change my debit card. When I was looking up information about this company today I found that the Corporation is actually Clatarian Media, Inc. DO NOT order anything from this company or website. You will regret it.

Posted an entertainment center for sale online. Had someone show interest and wanted to purchase it. Told them ok. They said their brother would pick up at 5 and payment would be sent via Zelle . I agreed. When they said they sent the payment we received a text saying we needed to have a business account. Knowing that was not true we requested cash at pickup time and informed them that there was a problem with the transaction and they could contact their bank to receive any money that they had already sent. They offered to send us money to upgrade to a business account which I declined and informed them that I would be reporting the issue to the bbb. They left the conversation immediately.

This company is an affiliate company to Exam-Labs.com which is also a scam. They've created learning packages where they've basically stolen videos and study guides from Udemy.com and others sites as well as practice tests from Examtopics.com that have the wrong answers. Avanset is a VCE simulator for test exams that you are forced to get after purchasing your study materials from Exam-Labs. They never tell you this on their website, they tell you in an email after your purchase. Exam-Labs also has a fake pass rate and fake reviews on their web page. There isn't anywhere to leave a review after paying for services. Both companies are frauds that need to be stopped! You can read reviews about them on trust pilot and other review forums.

website offered a laptop for wrong amount than we never received the laptop and they took a lot amount every week

I contacted the Facebook page called “God’s Blessed Dachshund’s”

They told me they were affiliated with Saddleback Church & were Christians

They led me to believe I was getting a male puppy. After it got to 6:00pm they kept telling me the puppy “was mine” even sent me a picture of the transfer of ownership paperwork. Then they said it would be no later than 8:30 on Halloween night & on Tuesday, Nov 1st. (Yesterday) they said he would be at my house at 9am.

Zelle scam, Facebook Marketplace: I am trying to sell office furniture on Facebook Marketplace through my employee's Facebook account. The furniture is being offered for $3,000.

The buyer agreed to paying $3,000 via Zelle. Upon receiving my Zelle ID (my email address), the buyer sent a screenshot of a Wells Fargo transaction for $3,000.00 (date was written as D/MM/YYYY 2/11/2022). The buyer advised me that the Zelle email would probably go into my junk folder (which it did). The email was from [email protected], with subject line "***ACCOUNT RESTRICTED DUE TO LIMIT. (my email address)"

Within the body of the first email, in red font, it is written "Transfer on hold..." followed by:

"We should be crediting your account now but we noticed the account has been limited and not a business account so it can’t be credited so we need you to contact the buyer to send in the amount of $500.00 USD to your Zelle account so it can be changed to a business account be credited immediately with $3,500.00 USD into your account**PLEASE NOTE**".

An additional email message was received from [email protected] with subject line, "***ADDITIONAL PAYMENT RECEIVED. (my email address)"

Within the body of the second email:

"Dear Customer,

You have successfully received an additional payment of $500.00 USD

For your account to be credited fully with the sum of $3,500.00 USD You are required to send the sum of $500.00 USD (FIRST) to the buyer’s Zelle information for your buyer’s safety, so as to secure the additional payment the buyer sent to expand your account and also we congratulate you for successfully upgrading your account to Business User which gives you unlimited access to all business features on your regular account.

FINAL STEPS & INSTRUCTIONS TO FOLLOW:

Below are the steps:

1. Get your Zelle account ready.

2. Ask for the Zelle details from the payment issuer.

3. Send the refund of $500.00 USD to the buyer's given account.

4. You are hereby required to send us the proof of the refund (SCREENSHOT OR PICTURE) that the money has been sent to the given information for your account to be fully credited with the sum of $3,500.00 USD

IMPORTANT NOTE: YOUR FUNDS HAS BEEN APPROVED & SECURED BUT YOU ARE REQUIRED TO CARRY ON AND FOLLOW THE GIVEN INSTRUCTION ABOVE FOR YOUR ACCOUNT TO BE FULLY CREDITED WITH THE TOTAL SUM OF $3,500.00 USD.

Thanks for choosing Zelle®? and we are looking forward to serving our valuable customers better.

Thank you for using Zelle.

The Zelle Team."

At this point, the buyer sent me an email address ([email protected]) and name (.........). This information did not make sense, nor did the AOL domain name of the Zelle email address, nor did the buyer's unusual familiarity with the whole (fake) process of creating a Zelle business account by sending an additional $500. I called out the scam via text message and the buyer protested. I then sent the web link regarding the Zelle Facebook Marketplace scam (https://www.gobankingrates.com/banking/mobile/zelle-scams-facebook-marketplace/...⇄ and have not heard since from the scammer.

Check fields!

Report Online Purchase


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Online Purchase Contacts

If you know any contact information for Online Purchase, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

An itinerary was sent out November 2, 2022 in regards to our Greece trip. Our deposit of $400 was due on December 16, 2022 to lock in the quoted... 16 h ago
Received an unsolicited call from someone claiming to be from a “Travel Services Fulfillment Center.” The caller said I had an “unused vacation”... 20 h ago
I just got billed $75 for an order they say was a subscription that I never signed up for. Don't buy anything from this company. Sep 26, 2026
I am posting this because people should research Joshua Johnson, also identified in court records as James Calvin Joshua Johnson, before hiring him... Sep 25, 2026
This company reached out to me after I applied for loans online. I did not apply to them specifically, but when they emailed and called me to tell me... Sep 25, 2026

New reports

Would not identify what the purpose in contacting was. Would not verify who they were intending to reach. 13 h ago
On four occasions, $34.99 was withdrawn from my bank account unbeknownst to me. I immediately contacted my bank and the company, which I had never... 13 h ago
They call you and threaten you if you don't call back they are coming to your residence and taking your property. 13 h ago
We received a "Final Notice" with threatening language to renew our home warranty - which we do not have. They used our actual mortgage... 13 h ago
It was an ad for an edu medication that seem to be back by several famous people from Bill Gates and Sylvester Stallone and other famou... 13 h ago

Most Read Reports

8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
this is Kayla Davis. I'm calling with a quick update. Hi, this is Kayla, senior loan specialist. I saw you were previously looking into a... 277 Reports
This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
Hello, my name is Jonathan Graves, and I am calling regarding an important matter from a caller claiming to be a process server (469-208-0989). I... 1 Reports