Sign in  

Generivity.com

Sharing is caring! Are you having problems with Generivity.com? Use ScamPulse to file a complaint.

Generivity.com Reports & Reviews (7)

- Livonia, MI, USA

This company posed as a Torrid website. I was directed to a Torrid website..Went thru the checkout process. They only took the dollar amount I owed sent a fake tracker said my package was delivered but I never received it. The tracking webside is track718.com. I have been contacting them about the issue but keep getting generic emails that should recieve a refund. Its been 4 months with the same email response on their end..Total of 40 back to back emails and have not recieved my order or my money. They kept asking me if a partial refund(50%,60% ) was fine. I was firm with wanting a full refund which they finally agreed. They are claiming it is the bank taking so long. Its been 5 months.

- Lansdale, PA, USA

I purchased some clothing from this site in January of 2025. The package was shown as sent, it took several weeks until it showed it was "delivered" to my address. However, it showed it was delievered to my address at 3 PM at 6 AM in the morning of the same day. How could it be delivered at 3 PM when it was only 6 AM? I work as a manager at my building so all packages are delivered to my office, there are 3 other managers besides myself so there is someone there 24 hours a day to receive packages and none was delivered. I contacted the company and told them I did not receive my package and I wanted a refund, they refused the refund and said it was a logistics problem and I would have to talk to the logistics company. I informed them I did not hire their logistics firm and therefore my problem was with them NOT the logistics company, that I paid them, not the logistics company and I wanted my product or my money back from them and they could work it out with their logistics company. They then said they would resend my product. Again, I waited a few weeks and again the package was shown delivered but it was not delivered to my building. I again contacted Generivity as soon as my package showed delivered and was not in my office for distribution to residents with other packages. I was again told that the logistics company was responsible and they were only willing to give me a partial refund, I again told them I was not doing business with the logistics company and therefore they could accept a partial refund from the logistics company but that I was due a full refund from Generivity. After threatening them with more backlash, they agreed to refund my money 100% but it would take a "few weeks" and to be patient. It has now been several months and I have not received my merchandise nor have I received any kind of refund, not a partial, nothing. Below are emails from their customer service dept.
generivity
Customer Service Team
Fri, Mar 14, 6:36?PM
to me
Hello, Susan Dixon
Thank you for contacting me.
We understand that you seem to be dissatisfied with our services recently, which may cause you to gradually lose trust in us, but this is not the result we want to see. What we want to clarify is that we are a responsible company. Our customer service team has always insisted on providing online services to customers. At any time, if you have needs, as long as you contact us, our customer service team will be committed to solving each problem as quickly and effectively as possible.
We apologize again for the unpleasant shopping experience we have brought to you and hope to resolve this issue as soon as possible.
We have fully understood your intention and have applied for a 100% refund for you. The refund will be returned to your [original method of payment].And your order refund will be processed today.
Please understand that refunds usually take 15 to 25 working days, depending on the processing speed of the bank. You may be worried that your refund may not arrive immediately, but please rest assured as we can guarantee that you will eventually receive your refund.
Thank you for your patience and kindness. If you have other concerns or have not received a refund within the period mentioned above, you can contact us at any time and we will provide you with corresponding solutions.
Sincerely,
Customer Service Team

- Las Vegas, NV, USA

I came across an ad which i believed to be the plus size clothing store TORRID however it was not. After i placed my order they claimed was order was shipped and gave me a tracking # but would not tell me who the courier was and the tracking website was very sketchy. I am now waiting for a refund thats supposedly going to take 25 days.

Thought I was buying clothes for my 14 yr old daughter that is special needs. To find out they scammed me and my baby out of her money.

- Tulsa, OK, USA

Facebook ad for major sale for Torrid, website looked like Torrid. Didn’t see until the next day that it was transferred to Generivity when it went to the payment side. Told you to check for an email the same day (never came) and to check shipment details on their website, which there is no such link to do so.

- Mauston, WI, USA

A sale of Torrid clothing was listed on sale, which I thought was legit as it never crossed my mind as I shop alot on Torrid's website. I made my purchase on Jan 18th, waited several weeks for it to arrive, tracking everyday with the app they use called Packy. On February 15, their tracking app stated it was delivered. However, it was not delivered. I sent several emails to the customer service department and was offered 60% refund, I argued, "NO it will be 100% refund, i didn't receive my items!" NO refund yet.

- Henderson, NV, USA

An ad for Torrid Plus Size on FB was having a sale on clothing. It looked just like the Torrid site. I ordered clothes, then when I saw the name of the company on my account page for my bank account, it said SSFANNIENYC I knew that wasn't right. I googled the phone number and on the ScamPulse.com it's listed as a scam.

+1
Check fields!

Report Generivity.com


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Generivity.com Contacts

Phone:


Website:

generivity.com

This website was reported to be associated with Generivity.com.



E-mails:

Sign in to see


If you know any contact information for Generivity.com, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

I have received these for years. I have tried to stop them. If you call the number 1-877-373-7130 and ask them to remove your name and address they... 1 h ago
Suddenly, without my permission, a charge for 39.95 has been Just showing up on my bank statement .randomly, every month for the past 3 months. Will... 7 h ago
я хотел продать свои годли в Murder mustery 2 чтоб купить оружие получше,но когда зашел на сервер там было 2 бота с одинаковыми никнеймами 1 игрок... 16 h ago
We joined the Kansas City Chiefs Verified Ticket Exchange Group and found some tickets we wanted. 3 tickets and a parking pass for $510. We contacted... 20 h ago
They Will pretend like their attractive and ask for explicit photos but sending them will make them blackmail you Oct 31, 2026

New reports

Website sells a product I bought but never received. No one will answer their support email. No number or address on their site to contact. 1 d ago
I ordered glasses and they added a very EXPENSIVE plastic case and it appears that they are taking $29.99 monthly for a "discount club... 1 d ago
I got the cameras but they don't set up at all and the customer service is non-existent. Oct 31, 2026
This company was selling children's costumes, charging customers (me, along with hundreds of others) then never shipped products and is ignoring inquiries/contact. Oct 31, 2026
FBI special agent Jordan Scott receives this information and the Assistant United States Attorney (AUSA) clearance fee, he will proceed with the... Oct 31, 2026

Most Read Reports

Person reported to be collection agent seeking payment for outstanding medical bill - they said for HIPA reasons my insurance company passed it on a... 9 Reports
Voicemail from Sullivan and associates. Time sensitive blah blah blah, very important etc. 92 Reports
this is Kayla Davis. I'm calling with a quick update. Hi, this is Kayla, senior loan specialist. I saw you were previously looking into a... 277 Reports
So I got a voicemail today from a guy named James Owens (770-741-4340), who proudly claimed he was with the "delivery department." According to... 38 Reports
I was purchasing trading cards from Nola Depot. After checking out for 3 booster boxes for $384, a charge hit my account for an "Andrew Tortise... 1 Reports