Sign in  

Wowpetsmart.com

Sharing is caring! Are you having problems with Wowpetsmart.com? Use ScamPulse to file a complaint.

Wowpetsmart.com Reports & Reviews (6)

- Smithtown, NY, USA

An advertisement on FB which described dog toys for the “tough chewer”, replaced if torn. Customer service available. Ordered toys as they were “2 for 1” (with an additional $10 mystery box also ordered). Recieved mystery box. Received toys under separate cover. They were chewed and destroyed literally within 2 minutes of being unwrapped, by my two dogs. Attempts to call customer service are useless; no response from customer service to email. Ultimately spent $32 for two dog toys that were not at all what they were advertised to be.

- Bloomington, IN, USA

The scam is false advertising and not following through. On this link, it says "if they rip it, we will replace for free." This is not true.

https://wowpetsmart.com/products/chewanimaltug-dog-toy-designed-for-strong-chewe...⇄ />
Below is the email I received from them after reporting the first toy my dog destroyed (with pictures). Yesterday, she destroyed the second toy I got from this company, so I sent another email with a picture. A shipping cost or otherwise minimum replacement order is false advertising as this is not known up front.

Dear Customer,

I'm sorry to hear that your dogs tore apart the toys you received. We understand your concern. As part of our commitment to customer satisfaction, we offer a toy replacement service. You can choose from more durable toy options such as nylon, rubber, or rope toys to replace the ones that were damaged.

We have two options available for you:

Option 1: You can get a free replacement for the toys, but there will be an $7.99 shipping fee. Please place your replacement order through this link: Replacement Pet Toy:https://wowpetsmart.com/products/replacement-pet-toy

Option 2: You can shop for any other products in our store, and as long as your purchase totals $39 or more, we'll waive the shipping fee, and we'll include the replacement toy in your order. Simply add the replacement toy to your cart during checkout: https://wowpetsmart.com/products/replacement-pet-toy

This company has over 400 one star reviews on Trustpilot.

https://www.trustpilot.com/review/wowpetsmart.com

The website offers no mailing address or even general location. Per an internet search, the 813 area code returns to Tampa, Florida.

They advertise indestructible dog toys with money back guarantee and when you contact them after the toy is shredded they stop answering.

- Nanuet, NY, USA

Company advertised a dog toy that could not be ripped. The refund policy stated if it was, return it for another toy or full refund. My dog tore it apart within an hour. I’ve tried calling, but the call keeps failing. I’ve emailed with no reply. After I purchased, I saw many complaints from other people who fell for the scam and lost money as well after their dogs ripped the toys.

- Lugoff, SC, USA

I ordered "indestructible dog chew toys" from what I thought was PetSmart on 10/14/24 and received an email stating I would be getting another email soon with tracking information. As of 10/21/24 I had not received any further correspondence from them, so I sent two emails that day to the "support" email address provided on the website and in the email. There was no reply. Today I attempted to call the phone number listed but it's not a valid number. It's just a constant busy signal that hangs up immediately after it buzzes a couple of times.

- Kingwood, TX, USA

Ordered product, received it, BUT did not meet promised guarantee of website description. Tried to 1) call 813-618-7527 - Google Voice and they never pick up - can only leave a voice message, 2) chat on website https://wowpetsmart.com with no agent connecting and 3) emailed [email protected] with no response or communication from them. Dog Toys for Heavy Chewers - Indestructible - - IF it rips, they will replace it free! - Guarantee of replacement for different toy - round the clock customer service - HA!!!! Toy Animal lasted 20 minutes!!!!

Check fields!

Report Wowpetsmart.com


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Wowpetsmart.com Contacts

If you know any contact information for Wowpetsmart.com, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

An itinerary was sent out November 2, 2022 in regards to our Greece trip. Our deposit of $400 was due on December 16, 2022 to lock in the quoted... 2 h ago
Received an unsolicited call from someone claiming to be from a “Travel Services Fulfillment Center.” The caller said I had an “unused vacation”... 6 h ago
I just got billed $75 for an order they say was a subscription that I never signed up for. Don't buy anything from this company. Sep 26, 2026
I am posting this because people should research Joshua Johnson, also identified in court records as James Calvin Joshua Johnson, before hiring him... Sep 25, 2026
This company reached out to me after I applied for loans online. I did not apply to them specifically, but when they emailed and called me to tell me... Sep 25, 2026

New reports

James Carter with Publishers Clearing House called and told me I won $8.5 million and a new Lincoln. He said I could even pick what color I wanted... 23 h ago
Called and told me I won 100 million on Publishers Clearing House and they would be by the house in a little bit to give me my prize money. I just... 23 h ago
The call was from a company named national document services. They left a detailed voicemail regarding legal documents about to be sent to my home... 23 h ago
Credit Resources https://creditresources.ca You can cancel anytime with no cancellation fees by calling (833) 427-1562 or emailing... 23 h ago
i am a uber delivery driver, the scammer access the uber app showing i had a scheduled delivery which i accepted on the uber app. as i was on my way... 23 h ago

Most Read Reports

8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
this is Kayla Davis. I'm calling with a quick update. Hi, this is Kayla, senior loan specialist. I saw you were previously looking into a... 277 Reports
This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
Hello, my name is Jonathan Graves, and I am calling regarding an important matter from a caller claiming to be a process server (469-208-0989). I... 1 Reports