Sign in  

Shitou (sz) Tech co., limited

Shitou (sz) Tech co., limited Reports & Reviews – Page 28 (746)

I ordered a paintless dent repair kit, all I received was the pulling tabs, no tool to pull the tabs, no glue, no glue release agent or anything else other than the pulling tabs. This is not a kit. Opened a dispute within PayPal which is still ongoing, [censored]ou have offered a 20% refund if I wish to keep it or it will cost me $20 to return to them, their postage cost was $7.95 to send to me. From looking at all forums mentioning this company it seems that we are all fools for not seeing the abbreviation that the name is [censored]toyou imho! I attach a picture of a kit and of the pulling tabs for clarity of what I received.

+2

Different product on receipt then what I purchased in store

I ordered a indoor BBQ for $ 19.99 plus delivered a total of $ 26.89 and so far I haven't hear anything from you guys..ordered on May 19..at this point I'm going to get in touch with Pay Pal to get my money back because it's paid for..
I'm going to give you a week to see if I hear from you otherwise I will report to PayPal..thank you Maria Cueva..

+1

I order the following for total cost of $62.95 May 01, 2020 and got the following in small package around June

01-Video projector.
02-Branch cutters.
03-Drone and control monitor

The package that got delivered on small envelope,

01-the set of wing for the drone
02-the stand for the video projector

The rest was missing contacted them and he is what they said,

Dear Customer, Thanks for your purchase on our store. We are so sorry for that the goods you received can not meet your expectation. Could you please give us more details about it? According to our policy, all items must be returned to us at the customer's expense for a full refund to our Logistics Center address,it will cost more than 20 USD. Or could I suggest that we issue a partial refund about 20% and you do not need to return item to us which could save your time and money? Is it acceptable for you? PS: Please do not worry, we will provide the return address if you insist on returning item.But kindly note that we do not accept Unauthorized return.You may not be able to get the refund if you ship it to a wrong address. We are looking forward to your reply . Best regards!

June 25, 2020 at 7:12:40 PM PDT

I complain to pay pal and sent other email they responded with the same deal. so I I'm disputing it trough pay pal so waiting for see what happens.

+1

I
ordered two camp chairs that swing and I received two small folding stools that would not even hold something the size of my leg. The label on the package, which fit in my small mail box, said " camping chair, Qnty 2, wght kg 0.39 , Value $7.50 USD." I paid thru paypal so there was no issue with payment. I would like to get my money back. Thank you

The same thing just happened to me. I ordered the reclining swing chair and received the doll size camping stool. I want my money back too!???

This company is a rip off and facebook needs to take their ads off. I ordered a gravity swing from them and was sent a little chair. I was told from paypal that I have to send It back to be able to get a refund. It will cost more to send it back then I paid for it. This is bull[censored] that paypal os letting this happen.

+2

I order an rotating mini saw the money has been taken out my account 4 month ago. and still waitng I qant the saw or my money back. I use to love online shopping because I received what I ordered but now I just order from Amazon I know I will get what I order.

+2

I also ordered the cat swinging hammock and received a plastic cat toy. When I contacted PayPal I was offered a refund only if I mailed the toy back to China which would cost around $30, even though it had originally been sent from a distribution centre in Australia. I've reported them to Facebook and the Office of Fair Trade. I'm disgusted with PayPal - I assumed that using them would give some security but they don't seem to care if companies use their service to scam customers.

Ordered a 15 ft x 48 inch easy set pool with filter pump, ground cloth and pool cover for 70inch x 30 May 8th for $119.00 and received a 6ft x 29 inch blow up pool on June 30th. Nothing like the picture. What a rip off. PayPal needs to get rid of this company.

+1

I ordered a 15 ft x 48 inch easy set pool with filter pump, ground cloth, and pool cover 70 in x 30 on May 8th for $119.00. I received a 6 ft x 29 inch blow up pool on June 30th. I sent in a dispute with paypal, but listening to you guys guess they will do nothing for me. And it would probably cost me half the price to send it back. What a rip off. PayPal should get rid of this company.

I have just opened a Facebook group for people who have been victimized by this organization. Neither Facebook nor Paypal are taking any responsibility for the role they are playing in enabling this scam outfit. If there are enough people expressing a grievance, they may take notice. Otherwise, the outfit will continue to rip off people. Think about joining. Just your name will help. This is the link to copy and paste.

https://www.facebook.com/groups/277105246707631/about/

+1

Hello,
I would like to have a refund concerning my previous order of your product a portable toilet from a publicity saw on Facebook. Since I need to receive a confirmation mail from you about my order.
Please note that I want an answer today. Tomorrow, I ask Paypal in a dispute for a refund from your company: SHOP.ANNOYSA.XYZ

[email protected]
[email protected]
[email protected]

Image.jpeg
Envoyé : jeudi, juin 25, 2020 8:16 a.m.
À : [email protected]
Cc : Valérie S
Objet : REFUND | Re: **order a portable toilet on June24th

Envoyé : jeudi, juin 25, 2020 7:40 a.m.
À : [email protected]
Objet : **order a portable toilet on June24th

Hello,
I order a toilet on June24th, 2020 and see my order confirmation on pic. Below. NOW I ASK FOR A REFUND PLEASE.
Th payment passed in my bank account, below. See picture.
Can you verify delivery information and my order information with my order info confirmation 8AN43929M6811603M?
I already open a dispute on paypal.

Valerie Simard
+1 (418) 944-5287
[email protected]

Téléchargez Outlook pour iOS

I ordered a garden kneeler with seat and all I got was a clamp on bag for garden tools I am finding out if you see it on facebook, it is probably a scam. I also ordered a lawn roller, from another company and all I got was 3 facemasks. These chinese companies are out to rip us off and I am sure they are laughing all the way to the bank.I will. never order from china again. Either made in the USA or I dont need it.

+2

Bought a children's bike seat attachment for an adult bike from a Facebook Ad, instead I received a very cheap foam bike seat cover after about 6 weeks. Thought Paypal would have protected my purchase but all they could do was get the offer of a full refund from this company if I sent the item back to China, at a higher cost than the original purchase.

I always say, if it looks to good to be true, it probably is. However, this wasn't that cheap so seemed real enough but also have seen the same item at a higher price so expect many others will be more out of pocket!

Real shame that Facebook promotes such scams and that Paypal doesn't really give you any protection. Lesson learned, don't buy from facebook Ads and don't use Paypal!

+2

That is the scam they are playing on everyone. They need to be stopped and Paypal and Facebook are not helping to do that. Please consider joining the Facebook group. We just need numbers to show FB & PP they need to stop being complicit in this criminal behavior.

I ordered a gravity free reclining camping chair .and received an object not even close to it ! I have a bad back and I am pissed off by the seller/scammer I demand that I be refunded my money and hopefully this company shut down

+1

I ordered it too. They took the money ... then NOTHING. I filed a complaint with PayPal.

Did you get anywhere with your refund? I ordered the same thing and received the same thing. [email protected]

Habe 2 hängende Katzenkörbe gekauft Grösse 60x46cm siehe Bild.
bekommen habe ich siehe Bild ca. 15x8cm
Kosten:Zwischensumme $39.98 USD
Versandkosten $6.99 USD
Summe $46.97 USD

I ordered supposedly garden kneeler that could be used as a seat and had a bar to which gardening utensils could be hung, such as trowel, etc. Ordered and paid for by Paypal on May 6th. In mid June I received the pouch to hand utensils, but no kneeler. I contacted Paypal who gave me the link to [censored]ou, but all I could find was about the scams. The cost quoted was $24.95, but an amount of $40.42 came off my card. I live in Australia

+3

I ordered the garden kneeler with seat they only sent the bag for the tools. Order item in 6/26/2920

+2

Well...live and learn..this is 1st time being a scam victim, but not as bad as some of the other reports I have just read..out $26.98..not a fortune, in the big picture; but it's a fortune to me..senior on fixed income..will dig deeper into this company..shame on Facebook for posting this company's merchandise!

+2

I ordered the dog ball launcher over two months ago and never received anything about it, and I just got in touch with PayPal and they actually wanted me to pay five dollars to go on a site and complain, is this a friggin joke or what?

Check fields!

Report Shitou (sz) Tech co., limited


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Shitou (sz) Tech co., limited Contacts

Address:

505 Huada Science and Technology Building, 6 Keji Nan avenue, 1 Gaoxin Nan road, Gaoxin community, Yuehai St, Nanshan district Shenzhen, Guangdong, 518000, China

Phone:


Website:

dasheazem.com

This site can’t be reached

Shady, yet now dead: once upon a time this website was reported to be associated with Shitou (sz) Tech co., limited, but after several inspections we’ve come to the conclusion that this domain is no longer active.


www.riderlovers.com

This site can’t be reached

Shady, yet now dead: once upon a time this website was reported to be associated with Shitou (sz) Tech co., limited, but after several inspections we’ve come to the conclusion that this domain is no longer active.



E-mails:

Sign in to see


If you know any contact information for Shitou (sz) Tech co., limited, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

A person by the name of Jeff called from a local number 281-407-5010 stating a summons is scheduled to come to me. The number was called to inquire... 14 h ago
Airway works is billing United healthcare with fraudulent claims using a closed group number and member id that has not been operational for over 4... 17 h ago
Received a bill from HOME TITLE SERVICES shortly after purchasing property, for "NOTICE OF RECORDING." Envelope for payment to be sent is quite... 19 h ago
They contacted me stating that there was litigation taken agains me at that I was being sued. They stated they could not send me any of the original... Oct 13, 2026
ORDER #1227-27789 from 6/6/26 was never received. I asked for proof of delivery but they didn’t send me any. I have been in touch with them numerou... Oct 13, 2026

New reports

On TikTok I clicked on a page that took me to a site to buy a PSP Oct 14, 2026
Never received the wheelchair, or confirmation #. This information is on facebook for a wheelchair it's a AI SCAM Oct 14, 2026
they advertised on instagram, made the purchase, sent me tracking information which showed the product going all over Europe, before reaching the US... Oct 14, 2026
I had ordered a braided wig on 9/18/26 and haven't received it. The money was already taken out of my account. I had tried several times to... Oct 14, 2026
I ordered an arm sling for $54.98 with $9.99 for shipping from Zapostore.Com on 7/28/26 when my mom broke her arm. I then felt suspicious of the... Oct 14, 2026

Most Read Reports

Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Received two mail notices via mail. I did not respond to either. No business name listed (other than “Home Warranty Division”). No return address on... 271 Reports
Person reported to be collection agent seeking payment for outstanding medical bill - they said for HIPA reasons my insurance company passed it on a... 9 Reports
VM: "Hello, this message is intended for [name redacted]. My name is Bruce Eckford. This is your official notification that you have been placed... 1 Reports