Sign in  

Online Retailer Scam - Grunt Style Impostor

Sharing is caring! Are you having problems with Online Retailer Scam - Grunt Style Impostor? Use ScamPulse to file a complaint.

Online Retailer Scam - Grunt Style Impostor Reports & Reviews (1)

- Oakton, VA, USA

Said it was Grunt Style shirts and apparel. Was highly discounted, never arrived (despite tracking) and money is not bsing returned despite 3 months of request. Am given same boiler plate language: "Thank you for contacting and supporting us.

We apologize for the delay in your refund. We understand your frustration and assure you we're processing it as quickly as possible. However, banks are handling a high volume of refund requests, which may cause delays. Please be patient as we continue to process your refund. We will personally monitor its progress and promptly notify you of the status. Thank you for choosing our store. We value your experience and will strive to provide the best customer service.

If you have any other questions, please feel free to reply to us, we will be happy to provide you with help and after-sales service.

Sincerely,

Customer Service Team"

Thieves and charlatans..

Check fields!

Report Online Retailer Scam - Grunt Style Impostor


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Online Retailer Scam - Grunt Style Impostor Contacts

If you know any contact information for Online Retailer Scam - Grunt Style Impostor, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

I contacted the seller about a miniature dachshund puppy and was asked to send money through Apple Cash. I scheduled appointment with the seller to... 18 h ago
My experience with Pressiqa was mixed, and I would not recommend them. On the positive side, Pressiqa ultimately delivered the four items that had... Oct 04, 2026
This company may be a sham I ordered by phone. Later discovered that, no matter when or why you call - to place an order, track delivery, ask a... Sep 30, 2026
I bought cigarettes, and no insurance charge was added. Now, after I’ve paid, you’re trying to take more of my money. Give me my money back—we’re done here. still no answer Sep 30, 2026
Daniel Crane said he was with DCR and a lawyer, he would be serving papers for a lawsuit for a debt on a card I obtained in 2004. He said if I paid... Sep 30, 2026

New reports

I paid for 12 months subscription but it only worked for 3 months, I realised they have been scamming. 12 h ago
Person claims to be Andrea Harms. Says she is a partner at Leron & Partners LLP, Canada. Says transaction pertains to unclaimed "Payable on... Oct 04, 2026
Texas longhorns Vapor Limited jersey black player Ricky Williams size xl Oct 04, 2026
The same happened to me. I ordered wooden bird houses hand carved---received cheap plastic bird house not like described very disappointed! Oct 04, 2026
I got approved for a loan and money would be in account instant then got told i need 50 dollar apple gift card 100 dollar apple gift card and 175... Oct 04, 2026

Most Read Reports

This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Keep calling me and several family members. Won't send anything in mail but demanding payment. Initially phone call came from 856-209-2703 1 Reports
I received a letter in the mail saying this is the final notice on the my home warranty which I don't have. 268 Reports