Sign in  

Online Purchase - Bright Buy

Sharing is caring! Are you having problems with Online Purchase - Bright Buy? Use ScamPulse to file a complaint.

Online Purchase - Bright Buy Reports & Reviews (2)

The previous complaint on your page is 100% accurate...

"Ad for a LIMITED EDITION Teching (this spelling should've been a clue for me) V8 Car Engine Model Kit. Ad says model kit comes in 2 styles: 4-cylinder or 8-cylinder, wherein you pick the style you want, and when you buy more, you save more, i.e., Buy 2 +50%off, Buy 3 +60% off.

Website has various videos showing the different views of the completed engine, different paragraphs on the craftsmanship and construction of the parts, photos of trays showing parts to be assembled, why it is educational and informative, etc. They have about 4 review statements of the product from "Verified Buyer" giving first name and initial of last name stating how great the item is, and is truly educational."

I bought 3 of these to build with the kids, and they are the worst cheap plastic out of a crappy mold. They are not parts to build at all, just 1 solid plastic piece of c[censored]! Do not buy!

- Plainfield, IL, USA

Bought bras from brightgoodsmarket.com. site said thay returns were accepted and since i have been having a hard time finding bras that fit me i only ordered from this site as style seemed to solve issies i had with other bras. Took measurements and compared to their size chart plus ordered a size bigger just in case. Received the bras and the fit was actually about 3 sizes too small. So i contacted for a refund within the 7 days and i got this reply:

Thank you for reaching out to us.

First and foremost, I would like to apologize for everything that you have gone through since the product was not what you expected. Please note that you ordered size 3XL, and I'm afraid that even our largest size won't fit you.

If you want to exchange for another size, I'm sorry that you have to pay the shipping fee back to our return warehouse in Asia. However, the cost would be high due to geographical distance, so the returning option is not our first recommendation.

Alternatively, we would like to offer a 30% discount code so that you can reorder on our website. How do you think? Actually, I think this offer is a better deal rather than choosing to return. I hope you understand my attempts to fulfill your request and that we've made every effort to arrange the best deal for you.

So basically they woukd give me a discount to order more items that will not fit (by their own admission). Contacted again and asked for address so i could see what shipping costs were. Received this response

do understand how frustrated you are now and we are really sorry that we couldn't bring you full satisfaction at your first shopping experience with us.

We do have an R&D team and QA system in Vietnam, and this is a place that we receive all defective items so they can investigate and do research to upgrade our product quality. If you return the item to Vietnam, we will send you a new product as a replacement. However, please note that this process may require significant time and incur additional costs on your part, which is why we do not recommend this option.

Kindly note that the offer of 30% discount code for the next order is still available. Please just let me know if you change your mind and want to get this order, I'm always here to help.

Thank you for your time and I look forward to your response

With no address included. And their 30% off turned into 15% refund. After 3 more emails i FINALLY got an address of

Thank you for getting back to us.

To be honest, optioning to return will buy you more time of waiting, potential delays and high freight shipping costs. Therefore, this is the final solution I offer you if we can not meet any better deal.

In my attempts to find out a better solution for you, I have worked this case again with the manager and the good news is that she agreed with my solution of 35% refund if you are willing to keep this item. What do you think about this offer?

In case you decide to send us back the product and get a full refund, please send it back to our return warehouse. Once receiving the return parcel, we will send you the refund.

Here is the warehouse address:

R2A Royal city, Thanh Xuan district, Ha Noi city, Viet Nam

Zip Code: 100000

Note: Returning the product to another address is not eligible for a refund.

Back and forth a few more times explaining how it was unfair that i had to return to vietnam when i received the item from NY. More apology emails and now refind is up to 40%. Be very cautious before ordering. If they accept returns, go to contact us page and ask them where returns go to first. I know i will.

Check fields!

Report Online Purchase - Bright Buy


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Online Purchase - Bright Buy Contacts

Online Purchase - Bright Buy associated photos:


Phone:


Website:

brightgoodsmarket.com

This website was reported to be associated with Online Purchase - Bright Buy.



E-mails:

Sign in to see


If you know any contact information for Online Purchase - Bright Buy, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

The number 866-569-5076 called me claiming they where the company Centuri Health Solutions and was hired by my HMO to assist with my son's upcoming... 8 h ago
As previously reported by others I have the same issue with the GBS joshua bs 21 h ago
SCAMMERS. I hung up on the girl because I told her that they weren't getting anything from me and she immediately called me back from (714) 475-2675... May 15, 2026
Left me a message saying" Consider yourself notified" at my job. Claimed that they're a litigation office insisting that I failed to respond to a... May 15, 2026
Respected Sir/Madam, I would like to report a suspected scam involving individuals falsely claiming to represent Geek Squad. The scammers contacted... May 15, 2026

New reports

I first came saw this page on Instagram and wanted to make jewelry. When I contacted her and wanted to book she said to pay her through Chime or Cash... 22 h ago
Wanted to try product advertised on IG, got product, tested, was not successful. They charged card, after unknowingly signing up for a subscription... 22 h ago
Approached as a side hustle, says you can review for 60 days but for a refund you must cancel within 14 days! I started to sign up but cancelled... 22 h ago
Called my mother and sister and myself saying they were a courier service that failed to service papers and I need to settle with a payment plan or I’d be served the following day 22 h ago
Panda Master account login. Acc... ******* Pas....****** loaded 22 took winnings and deposit on this game 22 h ago

Most Read Reports

I received this very limited detail in the letter that looked strange to me. I looked up the number on the letter and come to find out others had... 37 Reports
Received a letter claiming it was a final notice and I owed for a car warranty. 3 Reports
877-8919767 frightens you that you haven't contacted so called "Conventional Home Lender" for property's home warranty. They want you to call them... 2 Reports
This message is solely intended for *******. File number. 2025DashTRSDash*****. I am calling on behalf of Document Delivery Services. We have been... 54 Reports
Dozens of scam calls about loan offers every call uses different numbers. Using the name "Heather Holland" as the agent. Caller never... 1 Reports