Sign in  

Livora.co

Sharing is caring! Are you having problems with Livora.co? Use ScamPulse to file a complaint.

Livora.co Reports & Reviews (1)

- Newton, NC, USA • Jul 15, 2026

I ordered their razor back in March 2026, for $29.95. Not only did they not send me my package, they said it was undeliverable and it went back to their warehouse. They then said I would be charged a fee to redeliver. The fee $24.83. Then they charged me $35.98 for 1 replacement head that was able to make it to my house. I can not use the replacement head if I don’t have the razor handle part you put them in. I have been back and forth since the beginning of April to get this resolved. I keep getting this excuse:

“Hi Stephanie,

We apologize for the delay. We understand your concern about not receiving the refund or confirmation email yet.

We will review the refund status and resend the confirmation email if needed. Please allow a few business days for the refund to appear, as processing times can vary depending on your bank.

Thank you for your patience.

Kindly regards,”

Jessica | Livora Customer Support

Check fields!

Report Livora.co


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Livora.co Contacts

If you know any contact information for Livora.co, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

An itinerary was sent out November 2, 2022 in regards to our Greece trip. Our deposit of $400 was due on December 16, 2022 to lock in the quoted... Sep 28, 2026
Received an unsolicited call from someone claiming to be from a “Travel Services Fulfillment Center.” The caller said I had an “unused vacation”... Sep 28, 2026
I just got billed $75 for an order they say was a subscription that I never signed up for. Don't buy anything from this company. Sep 26, 2026
I am posting this because people should research Joshua Johnson, also identified in court records as James Calvin Joshua Johnson, before hiring him... Sep 25, 2026
This company reached out to me after I applied for loans online. I did not apply to them specifically, but when they emailed and called me to tell me... Sep 25, 2026

New reports

I received a letter in the mail stating my final notice to activate my new cars warranty. I called the number and the person was pushy about needing... Sep 29, 2026
Saying that I owed money for Kansas to, but I already paid. Sep 29, 2026
Promised 30 an hour per call max at 3 hrs. Met with someone online and they got paid even though I was there first. Talked the whole time no issue... Sep 29, 2026
Called 5 times in a row using all different names from a 903-213-3933 number and stated that someone just tried to submit a credit application for... Sep 29, 2026
I received the attached document in the mail from this company stating that I owed money for parking in a private lot. This did NOT happen! A picture... Sep 29, 2026

Most Read Reports

8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
this is Kayla Davis. I'm calling with a quick update. Hi, this is Kayla, senior loan specialist. I saw you were previously looking into a... 277 Reports
This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
Hello, my name is Jonathan Graves, and I am calling regarding an important matter from a caller claiming to be a process server (469-208-0989). I... 1 Reports