Sign in

Geek Tech

Sharing is caring! Having problems with Geek Tech? Use ScamPulse to make a complaint

Geek Tech Reports & Reviews (26)

- Grand Rapids, MI, USA • Feb 23, 2024

Scammers have my name since it is part of my email

- Broomfield, CO, USA • Feb 09, 2024

On Fri, Feb 9, 2024 at 11:52?AM Lucie Dionne <[email protected]> wrote:

GEEK TECH

Date : Feb-09-2024

Order ID : #0144561382

Dear, {email address name}

Your faith in us is much appreciated. Apologies for the wait, however we would like to inform you that the GS-Tech 24 that is set to automatically renew today was charged to you at $267.85. We apologize for the inconvenience.

Order overview:

Item Name: GS-Tech 24

User : O2-PC

validity : 12 months

Product key : GS24ygzLLS67D

Amount : $ 267.85

Mode of payment: Online

Your account will be debited of the full amount in 48 hrs.Kindly notify us via phone at least 48 hrs in advance if you need to cancel this plan.

+?1? 8?3?3? 9?3?9? 6?0?4?3?</[email protected]>

- Lindale, TX, USA • Feb 08, 2024

An invoice stating i was being charged for renewal.

- Kennewick, WA, USA • Feb 07, 2024

Thanks for choosing us. Sorry we’re late. We’re calling to let you know that as of today, you’re charged $ 342.38 on your GS-Tech 24 Network that was supposed to renew automatically today.

The full amount will be debited from your account within 24 to 48 hours.

If you wish to cancel this plan, please call us at least 24 to 48 hours in advance.

- Waterford, NY, USA • Feb 06, 2024

Told me i would be charged for a renewal and said i can cancel by calling number and giving bank info

- Duvall, WA, USA • Feb 06, 2024

They said I paid $254 for a " GS-Tech24" product key " GSCa9nX41764787546"

Tenure -24 months .

Thanks for choosing us. Sorry for the wait. We are reaching out to you to let you know that you are charged with a sum of $ 254.20 as of this moment for the GS-Tech 24 that was supposed to automatically renew today."

" The full amount will be debited from your account within 24 to 48 hours.

If you wish to cancel this plan, please call us at least 24 to 48 hours in advance.

+I.(3O3)...8OOI...99O"

note : all they seem to have is my email

there were no previous charges on my bank statements.

- Ellington, CT, USA • Feb 02, 2024

Thank you for believing in us. We are sorry for the inconvenience, but we would like to inform you that the GS-Tech 24 that was supposed to renew automatically today was charged to you at $257.65.

Order overview:

Item: GS - Tech 24

Product key : GS44yEQKU934D

User : O2-PC

Duration : 12 months

GEEK TECH

GS-Tech 24

Order ID : 472yEQKU9287

Amount : $ 257.65

Transaction ID : GKF5306898433FGT

Mode of payment: Online

In 24 hours, the full amount will be taken out of your account.We ask that you call us at least 24 hours in advance if you need to cancel this plan.

+l2(4 l33)147714776sr

- Kapolei, HI, USA • Jan 24, 2024

Upon calling to verify product GS-Tech 24 they are asking to pay for a renewal of $305.20 for 24 months. I asked to cancel that it as sounded fishy. He then said in order to cancel he will.need information from my computer or laptop. Then told him.this sounds like a scam. Person hung up. I then called Best Buy as I usually do my Tech services through them. Rep verified my tech services is all current and had also taken the email information to report it.

- Bainbridge Island, WA, USA • Jan 08, 2024

TECH

Date : January 08, 2024

Order Id : #JFH6988413716

Hello, *************** Thank you for trusting us. Sorry for the delay, but we wanted to let you know that we charged you $374.55 for the GS-Tech 24 that is scheduled to automatically renew today.

Plan Details:

Item: GS-Tech 24

period : 12 months

User : O2-PC

Product key : GS45Le3dnS34SG

value : $374.55

Mode of payment : Online

Thank you!

Your Payment is Successfully Done.

Within 24 to 48 hours, the entire money will be taken out of your account.Please give us a call at 24 to 48 hours to discontinue your membership.

GEEK TECH

Date : January 08, 2024

Order Id : #JFH6988413716

Hello, **************,

Thank you for trusting us. Sorry for the delay, but we wanted to let you know that we charged you $374.55 for the GS-Tech 24 that is scheduled to automatically renew today.

Plan Details:

Item: GS-Tech 24

period : 12 months

User : O2-PC

Product key : GS45Le3dnS34SG

value : $374.55

Mode of payment : Online

Thank you!

Your Payment is Successfully Done.

Within 24 to 48 hours, the entire money will be taken out of your account.Please give us a call at 24 to 48 hours to discontinue your membership.

- Olympia, WA, USA • Dec 19, 2023

Email. See the end of the email, the phone number has several digits in picture-like fonts.

GEEK TECH

Date : December 19, 2023

Invoice No : #JSB3589778567

Hello, xxxx

Thank you for trusting us. Sorry for the delay, but we wanted to let you know that we charged you $325.97 for the GS-Tech 24 that is scheduled to automatically renew today.

Order Overview:

Mode of payment : Online

Product key : JSB41LqbOHn34SG

Registered E-mail : [email protected]

Price : $325.97

period : 12 months

User : O4-PC

Product: GS-Tech 24

Thank you!

Your Payment is Successfully Done.

The full amount will be debited from your account within 24 hrs.

If you wish to cancel your subscription, please call us within 24 hrs.

Helpline Number : +l (??5?) 2O9-?67l

- Brighton, CO, USA • Dec 19, 2023

Spam email that came in, no links just a phone number.

- Corvallis, MT, USA • Dec 18, 2023

GA Tech Pro 24

Stated my account would be debited $295.80. Within 24 hours and I had to call the 901 number to cancel. Needless to say I did not call.

- Union City, NJ, USA • Dec 18, 2023

The scammer emailed my mother telling her that she had to renew her services with them for 319.79. When I called they said she had to renew her services for personal security. Luckily she didn't give them any information to get charged

- Edgewood, NM, USA • Dec 18, 2023

The email stated I would be charged $304.20 for a product called

validity

User

Product Key

Paid Amount

GS-Tech Pro 24

- Brewster, WA, USA • Dec 15, 2023

The scammer is informing me that they charged me $374 or will be charging me and if I want it canceled that I must call them.

- Grand Rapids, MI, USA • Dec 11, 2023

Sent a fake invoice:

- Portland, OR, USA • Dec 06, 2023

GEEK TECH

Date : December 05, 2023

#Order Id : #JFH7685961292

Hello,

Thank you for trusting us. Sorry for the delay, but we wanted to let you know that we charged you $251.55 for the GS-Tech 24 that is scheduled to automatically renew today.

Plan Details:

Registered E-mail : ******************* Item: GS-Tech 24

Tenure : 12 months

User : O2-PC

Product key : GS45dA793m34SG

total value : $251.55

Mode of payment : Online

Thank you!

Your Payment is Successfully Done.

The full amount will be debited from your account within 48 hours.

If you wish to cancel your subscription, please call us within 48 hours.

Helpline Number : ?? ?8.7.7? 5³5?7¹??

- Hamden, CT, USA • Dec 06, 2023

Date: Dec-06-2023

I received this email out of the blue. Lots of warninf flags upon close inspection, but looks very convincing. Well formatted, no obvious spelling errors etc. Product key and order ID are completely fake and made up. The product they are attempting to sell only comes with other scam warning sites.

GEEK TECH

Order ID : #9738945970

Dear, [scam victims name or email]

We are grateful for your faith. We deeply regret any inconvenience caused, however we would like to inform you that the GS-Tech 24 that was supposed to renew automatically today was charged $369.99.

Order overview:

Item Name: GS-Tech 24

User : O2-PC

Tenure : I 2 months

Product key : GS24eZXCiD56D

Amount : $ 369.99

Mode of payment: Online

Your account will be credited with the full amount at 24 to 48 hours.If you choose to cancel this plan, please call us at least 24 to 48 hours in advance.

+ | 888 225 5|36

- Edison, NJ, USA • Dec 05, 2023

Dear

Thank you for your trust in us. Sorry for the delay, but we wanted to let you know that we charged you $397.50 for the GS-Tech 24 that is scheduled to automatically renew today.

- Ashford, CT, USA • Dec 04, 2023

Received an email telling me my account was to be charged automatically unless I call to dispute

I did not call, as I know I did not make this purchase.

I researched on the internet to see if this might be legit, and the description in this ScamPulse.com Scam Tracker is almost identical to what I received.

I was not scammed

Check fields!

Report Geek Tech


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Geek Tech Contacts

If you know any contact information for Geek Tech, help other victims by adding it!

Add new contacts
| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New