Sign in

Energy Fit Wear

Sharing is caring! Having problems with Energy Fit Wear? Use ScamPulse to make a complaint

Energy Fit Wear Reports & Reviews (28)

• Oct 10, 2020

I loved these sooooo much and go SOOOOO many compliments I ordered More and even placed another order to get the shorts. They are comfy and fit perfectly!

• Aug 04, 2020

I ordered the Waist Trainer and it was advertised for $19.99, but I was charged $29.99.
Do not buy anything from this organization. If something goes wrong, they ignore emails.
They are not accountable for their errors.
Shame on this place.
DO NOT PURCHASE ANYTHING!

• Aug 15, 2020

Please accept my sincerest apologies for the inconvenience caused to you regarding your order with us. It is never our intention to cause inconvenience to our valued customers. 

A refund has been issued back to your original payment method from our end for the price discrepancy. The refund should show up on your billing statement within the next 3-5 business days.

Please let me know if you have any additional questions for me. Have a great day! 😃

• Jul 22, 2020

I ordered 3 pairs of pants and I have not received them. Tracking number says it has been delivered at my place, but it has not been delivered. I have emailed energyfitwear and have not received any response.

• Aug 15, 2020

Hi Wendy,

Thank you for shopping with Energy Fit Wear!

We are sincerely sorry for this unusual delay. As you can imagine, the current ongoing health crisis and the unprecedented amount of orders we’ve been receiving is causing some fulfillment delays, a couple weeks ago we actually ran out of some colors due to overwhelming support from customers like you.

We quickly went back into production and are back in action as of last week. Unfortunately we built a considerable backlog during that time, but I just checked with our fulfillment team and your order was already delivered to you.

If you love your Energy Fit Wear, please accept this one time coupon of 20% off your next order as a token of our appreciation for choosing Energy Fit Wear with code EFW20PROMO at checkout.

We greatly appreciate your patience and support!

Please let us know if we can provide any additional assistance for you.

We look forward to seeing you again soon. Have a great day! 😃

All the Best,
Stephanie | Customer Care

• Jul 24, 2020

Not surprised! They did the same to me. I even disputed it with my credit card company and Energy Fit in turn submits the delivery tracking as their proof it was delivered. It was NOT DELIVERED! So in reality they are SCAMERS cuz they take your money and don't try to resend the product so its THEFT!
They seem to think their packages cant get lost in this COVID-19 shipping world. Their customer service sucks and they will continue to ignore you until you dispute it, then you will get a email about a month or two later with a stupid question as to why you are disputing the charge.
Save yourself the time, their product is cheaply made anyways. I am 5'9 and I weigh 160 lbs. I order the Large to XL depending on the pants, and all of them look like the below pictures. Let me mind you, I had just pulled these out of the package. I did send it back to them also, and still no refund even though tracking shows delivered. Don't waste your time or give yourself a migraine. This company is about the money not the customers. Order from a different company NOT this one!

• Jul 16, 2020

I have not received my order. I purchased 3 items on 4/22/20 totaling $69. 88. I have had several correspondence through email and nothing has been resolved.

• Jul 31, 2020

Hi Jennifer,

Thank you for reaching out to Energy Fit Wear! I can see from my end that your your package is already marked as Delivered as of May 12 - Here is your unique tracking link to show this: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input?qtc_tLabels1=9405510202079167...

If you didn’t receive your package, first step is to confirm your shipping address so we can see if it matches with what you provided during the time of purchase - you can also view what was the shipping address provided to us in your order confirmation email that you received on the day of ordering. (Just search “energy fit wear” in your emails and you’ll find it!)

Please send an email to [email protected] when you are able to verify this information!

We are awaiting your response to assist you and hopefully we can resolve this matter for you immediately.

All the Best,
Stephanie

• Jul 15, 2020

Victim Location 23453
Total money lost $140
Type of a scam Online Purchase

This company is a scam, I wish I would have listened to other people before I had to deal with this. This company needs to be shut down. I ordered last week and I have communicated with them via email and social media on multiple attempts and to no surprise not one response. They advertise that they respond within 24/48 hours. I’ve asked them to change my size but they haven’t even responded or updated my order for shipping info. I spent 140.00 with this company. And I will tell all my workout friends never to buy from this company, and they could have had a lot of business just from referrals from me. But that’s dead now.

• Aug 15, 2020

Dear Online Consumer:

After investigating into this matter for you, What appears to have happened is someone has used our business name illegally to sell products that they never intended to ship out. As you can see by visiting our website we are a fitness clothing brand.

Our only sales channel is our online store website - which will be accessed at: https://energyfitwear.com

This charge is not coming from our company, Energy Fit Wear

I advise you to go back to your original method of payment, whether it be credit card, debit card, or PayPal and have them launch an investigation immediately on the transaction.

Your bank can help you identify the true merchant behind the charge.

If you can get the contact information for that merchant, please do share it with me.

Please do let me know if there is anything else I can do for you

Be Safe & Keep Smiling! :-)

All the Best,
Stephanie | Customer Care

energyfitwear.com

• Jul 31, 2020

Hi there - thanks for getting in touch. Do you have an order number or email address associated with your order so I can look into it for you?

This review does not have a name or email address attached so I am unable to find your order, but if you can provide that I will be more than happy to assist you here.

All the Best,
Stephanie | Energy Fit Wear

• Jul 01, 2020

Ordered 2 pairs of tights 5 weeks ago and received tracking number but it has been pending for 2 weeks! I’m assuming Australia post hasn’t even received the items yet as they have never taken this long to process an item. I believe this website is a scam and I have sent multiple emails to them and either I don’t get a reply or nothing happens or I get a “ticket number” saying someone will get back to me but never does. If anyone else see’s this I will be taking legal action against this company in a fortnight if anyone wants to join!

• Jul 31, 2020

Dear Valued Customer,
Please rest assured that I have already shipped out your order from my end.

Here is your tracking number: UBY8179999015129 It will arrive with your local postal office in Australia.

Please allow 4-12 weeks for international delivery. 🚚 📦 Due to the current ongoing pandemic there may be delays within your local customs.

Please send an email to [email protected] if there is any issues at all

All the Best,
Stephanie

• Jun 01, 2020

I have to say I DEEPLY REGRET ordering from this website! I was super excited to get my first order of leggings until I pulled half of them out of the bag and they were already damaged. When I asked for a credit they did not give me a credit back onto my credit card, instead they gave me an instore credit. It took me awhile to reorder from this company again and I had a credit on file of over $100. The merchandise I reordered unfortunately was never received, yet the shipping’s tracking shows delivered. After reaching out to the company via email multiple times with no response back except for a ticket number. I called my credit card company and disputed the charges. Now out of the blue, a month and a half later, I get an email from the company asking why I would dispute the order. I explained I never received their orders they shipped to me and that not one person responded to any of my emails regarding the orders until I disputed the transactions a month and a half later. After that correspondence I heard nothing from the company. They never tried to even rectify the situation. Instead they appeal the charge back I issued from my company and get their money back off of the tracking numbers showing delivered. However, I never received my merchandise that I paid for. I have paid for merchandise I NEVER RECEIVED! Isn't that theft?
Do yourself the biggest favor. Save yourself the headache. There are other companies with way better customer service and way way better quality of leggings. I will be posting my reviews on their webpage and on Google with the quality they send and expect for you to pay for. DO NOT ORDER from this company! Heed the warning. The customer service is horrible and seems the product is cheaply made it falls apart before you can even put them on. If the product was sent to me I would be just fine however, I never got my leggings and I spent over $150 due to the credit on file, and I also wanted to try out some other styles hoping for better quality. I can’t rate those leggings as I never received the merchandise I am paying for.

• Jul 31, 2020

Hi April,

Hi there - Thank you for reaching out! I’m so sorry about the defect item.
Please accept my sincerest apologies for the inconvenience caused to you regarding your order with us. It is never our intention to cause inconvenience to our valued customers. 

I made sure you received a full refund for your order for this inconvenience and have reported this to our quality control team to make sure this will not happen again.

Please let me know if you have any additional questions for me.

All the Best,
Stephanie

• May 18, 2020

My daughter scammed out of an Xbox one . They are stealing UPS tracking numbers. Someone shut this company down!

• May 18, 2020

I placed an order for 60 bulks and all I get is a email.. And a bull[censored] number to kall...
Do not I repeat DO NOT ORDER [censored] FROM THEM!

• May 07, 2020

This company is a scam. Do not order from them. I have made multiple attempts to contact them regarding an order I placed nearly a month ago, after paying for priority shipping. The phone number either doesn't work or just dumps you into a voicemail box, and no one ever calls you back. The email only sends back canned responses, no one ever contacts you about your order. I filed a complaint with BBB, along with a lot of other people that have been ripped off.
Buyer beware.

• May 06, 2020

This company cannot keep up with the demand or is mismanaging money. I have made multiple contacts by email, web form, and voicemail. They do do respond.

Scammer's website Energyfitwear.com
Scammer's address No address
Scammer's email [email protected]
Country United States
Type of a scam Home Improvement
Initial means of contact Not applicable

Before the transaction got cleared I could click on view your order or visit our store and I could see the pending transaction. However, when the funds got cleared and I click on view your order it says oops something went wrong.

• Jan 31, 2020

Victim Location 44667
Total money lost $22.91
Type of a scam Online Purchase

I purchased a pair of leggings and the tracking info said they were "returned to sender". I contacted the help line and a lady "sent me a replacement pair". I never received any tracking information on that pair. A second lady after I reached out again said they have an influx in orders and I would receive it but it would be delayed. Here we are 34 days later and I still haven't received anything I've paid for OR a replacement pair. Now they won't return any of my email when asking for a refund.

• Dec 14, 2019

Absolutely terrible company. They took my money and still have not shipped my order after 3 weeks. I have e-mailed them five times and called five more time and have not gotten a response. Terrible company, well not even a company. They are internet scammers

Victim Location 07606
Total money lost $37.81
Type of a scam Online Purchase

Spent $37.81 and never received product or a response from business.order # ***

Victim Location 70726
Total money lost $24.99
Type of a scam Online Purchase

On are about 9/16/2019 I placed an order from Energy fit wear I payed for express shipping on are about 9/18/2019i haven't gotten my order so I emailed the company some guy answered me back saying he is one of the owners he said he was going to check on my order then he said there was a back log of orders he said I would get my order in a couple of days well I didn't so I tried contacting them again from 9/19/2019 until 9/26/2019 because I still haven't received my order yet and they are ignoring me now from 9/19/2019 until 9/26/2019.

Victim Location 76549
Total money lost $44
Type of a scam Online Purchase

I have ordered something from this company and they have not send me anything over a month ago and i have tried to reach them but only get that they will ship soon but it does not happen

Victim Location 88012
Total money lost $40
Type of a scam Online Purchase

This company “Energy Fit” is not a real business. I bought two pair of leggings from them. After four days I still hadn’t received a tracking so I contacted them and received this message,

“I completely understand your frustration and sincerely apologize for the delay. We were a bit backed up on orders but they are shipping out as of Monday. We are hoping to get caught up by next week. You will receive an email with tracking information as soon as it ships.

Best,

Ben”

After that, I contacted them four more times and they never got back to me! Three weeks later I still hadn’t received a tracking number or the merchandise I ordered. They stopped all communication with me and still got their money! Be careful DO NOT purchase from this company.

Victim Location 68114
Total money lost $37
Type of a scam Online Purchase

I ordered 2 pairs of leggings... recieved an order confirmation, they took my money, but have not sent me a confirmation of when they will be delivered... they will not respond to my multiple emails asking for my money back... they are SCAMMERS

• Aug 15, 2020

I wanted to introduce myself, my name is Stephanie and I am with Energy Fit Wear customer care team. Thank you for reaching out to us, let me begin by apologizing for the delayed response, we've had an overwhelming number of people reach out to us recently, but we're working tirelessly to get back to everyone as soon as possible!

First off, I wanted to say thank you for being a loyal customer! At Energy Fit Wear your happiness is our #1 priority. We take a hands-on approach and maintain an open line of communication at all times.

Our sincerest apology for the delay of your package arrival.

After investigating your order, during the time period it was purchased, there was a high demand in orders which caused a production back log. This didn't affect all customers - only in some very limited cases.

If you have any issues with sizing, want to return for a full refund, we’ll provide you with a prepaid tracking label and you’ll be able to return the package back to us and we’ll provide you with anything you need - just email us at [email protected] and let us know you’d like a prepaid label.

Please reach out to our customer care team if you have any other questions or concerns regarding your order at all.

We thank you for being a loyal customer!

Check fields!

Report Energy Fit Wear


Upload here Increase visibility and credibility of your review by adding a photo

Energy Fit Wear Contacts

Website:

Energyfitwear.com

E-mails:

Sign in to see

If you know any contact information for Energy Fit Wear, help other victims by adding it!

| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New