Sign in

Crunch Forcer

Sharing is caring! Having problems with Crunch Forcer? Use ScamPulse to make a complaint

Crunch Forcer Reports & Reviews (27)

• Sep 26, 2020

Two months ago ordered product but after submitting the order it showed a total of almost $229. I must have hit wrong buttons some where so IMMEDIATELY cancelled order. They said i didn't cancel within 24 hours and products would b on the way. Several emails later no different response. I told them i would refuse order when it came. To my knowledge products were not delivered. I did put a note on my door that if it was delivered i was refusing it and don't leave. Found a phone number on my credt card statement. Called - said mailbox full but then said to leave my phone number. ? Trying to figure out what to do next

• Sep 14, 2020

Ordered a product 09Aug2020 as of 14Sept2020 have not received product nor can they provide me with where this product is as they claimed it was shipped

• Sep 09, 2020

Victim Location 07631
Total money lost $130
Type of a scam Online Purchase

I ordered product online that was advertised on a facebook page called robinsmotive. They took my money. I didnt receive a order confirmation after a week. I called a fake telephone number that went straight to a voicemail & left a message. Then I emailed them & they emailed me a fake confirmation. A couple days later they sent a text saying they tried to deliver it but no one was home at 9:30pm. I was home. Bottom line this website is a fake.

• Aug 29, 2020

My mother found their no-rinse cleaning product on a Facebook ad and asked me to purchase for her. That was July 1st of this year. I was sent an e-mail with a tracking number for a company called JCEX on July 12th. It is now August 28th and I still do not have the product. I am reporting this to the BBB. Do not order from this company!

• Aug 28, 2020

Victim Location 48144
Total money lost $25.94
Type of a scam Online Purchase

On July 1st I purchased a product from Crunch Forcer-an all purpose rinse-free cleaning spray. On July 12th I received an e-mail saying the product had been shipped. It is now August 28th and no product. I have contacted them more than once only to be told:

"We are sorry your order is taking so long to arrive! We are currently experiencing setbacks due to extremely high order volume and also due to COVID-19 or Coronavirus, there has been an influx of delays and complications. Although upon checking, your order has been shipped and is currently in transit. You may track your package here: https://track.aftership.com/trackings?courier=jcex&tracking-numbers=JCR99999... />
Please allow time for your tracking to update. We do have cases where the tracking may not update but item will still arrive on time. As of the moment, delivery may take up to 28 business days, and in rare cases 30+ business days. But rest assured your items will be delivered. Your patience is much appreciated. Keep safe! Maicy"

and

"We apologize for the inconvenience but there are cases where the tracking may not update real time. But rest assured your item is on its way to you. Let me check with our shipping partner if they can provide updates on where your package is at the moment. Please bear with us. Thank you. Maicy"

There is no tracking information on this link. And there was no tracking information on the original shipping e-mail other than it could be tracked by downloading the Shop App. There was no tracking information available there either. I can no longer find the ad on Facebook where I originally saw it, and there is no follow-up on "where the product is". I spent $25.94 on this supposed product and now believe that I have been scammed.

• Jul 18, 2020

Scammer's email Crunch Force LLC
Country United States
Type of a scam Online Purchase
Initial means of contact Email

I purchased a cleaning product online from crunch Force and the tracking number provided was YYGHY0000006296YQ. The order number is 9617 shipped to Pamela Matthews 843 S Longmore Apt 1112 Mesa Arizona 85202. The purchased date is May 11th 2020 for $33.54. I've contacted the United States postal service and I was informed that the tracking number provided is not a valid US postal service tracking number. The delivery date was June 30th supposedly delivered at 2:39 p.m. In/At my mailbox. It was not left at my door and the rental office is not receiving packages for any of the residents. I provided this information via email to crunch Force and the last date of correspondence from them was July 8th 2020 signed by someone named Marci.

• Jun 06, 2020

Victim Location 11713
Total money lost $25.94
Type of a scam Online Purchase

I ordered an item 2 months ago, and they took my money, i emailed them and they just keep blowing me off. I ask for a refund and have not given my money back they ignored me. I called the number they provided and there is not anyone to talk to. I just dont want this to happen to me or anyone also after dealing with me they blocked and shut down thier Facebook ads and they cant be found on a website all i have is the email they used.

Check fields!

Report Crunch Forcer


Upload here Increase visibility and credibility of your review by adding a photo

Crunch Forcer Contacts

Phone:


E-mails:

Sign in to see

If you know any contact information for Crunch Forcer, help other victims by adding it!

| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New