Sign in  

The Bridal Bra

The Bridal Bra Reports & Reviews – Page 2 (37)

Total scam - their website doesn’t even have a correct telephone number - even though they claim to offer 24/7 customer support. Never received my product - buyer beware!

+1

Hello,

how are you today? Thank you for your feedback!
I'm Jenny from The Bridal Bra-Customer-Service and I'm happy to help. Please contact us again through our contact form or the email address you receive the order- and shipping-confirmation email from and we are happy to look into this and find a solution.

We take your feedback very serious and I can guarantee that every customer gets her item(s) or, if something goes wrong, gets a refund.

Every order comes with a tracking code which is an official tracking, from USPS for example, so that you can follow your order, not only on our website, but on every tracking site on the internet as well, so you always can check what's going on.

Thank you for your patience and your understanding.

Best wishes
Jenny

Senior Customer Service Manager
The Bridal Bra™

They have the nerve to post fake tracking numbers and fool people for their money. They are scammers and I'm looking for a way to report them seriously

+2

Screenshot

Hello Rini,

how are you today? Thank you for your feedback!

We already were in contact with each other and as you know, both of your items have been delivered on March 14th, as can be seen in the screenshot below.

Thank you and best wishes
Jenny

--
Jenny
Senior Customer Service Manager
The Bridal Bra™

I ordered mine on Jan. 31, Order tbb#20702. Today is March 2, 2022 and I still have not received the product. I sent couple of emails and was given a tracking number that does not exist.

I emailed and asked for canceling the order and got no response, I may need to call my credit card company to get my $25.2 back.

Hello Jane,

how are you today? Thank you for feedback! Your item got delivered on March 7th as seen on the screenshot I attached to this message.

As you mentioned, we already were in contact and provided you with a tracking number - an official USPS (United States Postal Service) Number.

Based on the actual worldwide situation there are still some delays in the logistics. We are doing everything possible to keep up with the situation. USPS and others do mention this on their own website as well, but every customer gets their item or a refund if everything we tried is not working, which barely happens.

I am sorry about the delay and that we were not able to make a perfect job this time!

Thank you again for your patience and your understanding.

Best wishes
Jenny

--
Jenny
Senior Customer Service Manager
The Bridal Bra™
[email protected]

Ive also had the same experience with Bridal Bra. They give you a fake tracking number and the product never arrives.
Im contacting my credit card company to try to get my money back.

Thd bridal bra company wont allow you to post or leave reviews on any of their websites and its unfortunate that you arent able to warn others

+9

Hello,

how are you today? Thank you for your message!
I'm Jenny from The Bridal Bra-Customer-Service and I'm happy to help.

At first let me thank you for taking your time, bringing this to my attention and making us aware of what happened.

Before I go further into this I can and we do guarantedd 100% that every customer gets her item or gets a refund - if something goes wrong without a solution in the end - what barely happens.

On your seceond screen shot, the last line, from my response, show we're sending you a new item "We already sent you a new item ..".

Sometimes things go wrong - when Covid started it was super difficult for all of us, keeping track with what's going on, delays in logistics worldwide, stuff from our team in quarantine or even in hospital, and many more, we tried our best to keep up with the situation, but again, yes there were delays and I'm absolutely honest about this - we may have messed up with that in your case - my and our honest apologies if this happened in your case - and that we did not do a perfect job this time - but again - every customer gets her product or a refund.

I'll be happy looking into this, if you contact us again over our contact form or write an email directly, the information given in your screenshots does not show enough information to find out which order this is about.

Thank you for your patience and your understanding.

Best wishes and stay save,
Jenny

--
Jenny
Senior Customer Service Manager
The Bridal Bra™

- Mount Vernon, IL, USA

I ordered a product and never received it. It’s been nearly four months and costumer service has refused me a refund. I’m starting to believe I’ve been scammed out of my money. Every time I’ve emailed them, the shady tracking information gets updated with no new location. It says something along the lines of left distributed line or dock or something random. This business is probably a scam for brides to order bras and corsets.

+7

Hello,

how are you today? Thank you for your message!
I'm Jenny from The Bridal Bra-Customer-Service and I'm happy to help.

At first let me thank you for your time and bringing this to my attention. I'm sorry and I understand how you feel. That's why we're glad you told us, so that we can improve. I promise we will. Let's see how I can help you and fix this.

I'll be happy looking into this, if you contact us again over our contact form or write an email directly, the information given is not enough information to find out which order this is about.

I can, and we do, guarantee 100%, that every customer gets her item or gets a refund, if something really goes wrong, without finding a solution, what barely happens.

I am very sorry it went this way and that we were not able to make a perfect job this time! Again - every customer gets her product or a refund.

Thank you for your patience and your understanding.

Best wishes and stay save,
Jenny

--
Jenny
Senior Customer Service Manager
The Bridal Bra™

Check fields!

Report The Bridal Bra


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

The Bridal Bra Contacts

Phone:


Website:

thebridalbra.com

This website was reported to be associated with The Bridal Bra.



E-mails:

Sign in to see


Social networks:

If you know any contact information for The Bridal Bra, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

My experience with Pressiqa was mixed, and I would not recommend them. On the positive side, Pressiqa ultimately delivered the four items that had... 6 h ago
This company may be a sham I ordered by phone. Later discovered that, no matter when or why you call - to place an order, track delivery, ask a... Sep 30, 2026
I bought cigarettes, and no insurance charge was added. Now, after I’ve paid, you’re trying to take more of my money. Give me my money back—we’re done here. still no answer Sep 30, 2026
Daniel Crane said he was with DCR and a lawyer, he would be serving papers for a lawsuit for a debt on a card I obtained in 2004. He said if I paid... Sep 30, 2026
So I hired a company "Transformers Property Preservation" to originally do my wooden fence. After them completeing the job I saw they didnt do a half... Sep 30, 2026

New reports

Weston Blake advertised online original Hoka Bondi sneakers, size 10, male. They arrived today and they are not originals - they are... Oct 03, 2026
I saw an ad on Instagram for the products this company was selling and took interest. I made a purchase via credit card online. The company kept... Oct 03, 2026
I paid for some jewelry from this lady from her Facebook page. I paid for them in full several months back and when I reached out, she's not... Oct 03, 2026
All I did was give the company my email address and then realized they were not the company I was searching for. Somehow they took my credit card... Oct 03, 2026
A man called and said he was from my phone carrier, Visible. He had all of my account information and didn't ask any personal details. He said... Oct 03, 2026

Most Read Reports

8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
This # called me but I missed it. When I called back, a man angerly answered claiming this name. I asked what he wanted as this number called me, he hung up. 3 Reports
and faction in opposition to the French Revolution. Edmund Burke and William Pitt the Younger led the way in this. Interv customer serv ice... 19 Reports
I got a knock on my door from a person appearing to deliver a package. My husband answered from our Ring camera doorbell, asking what the person... 1 Reports