Sign in

Rockett Commerce

Sharing is caring! Having problems with Rockett Commerce? Use ScamPulse to make a complaint

Rockett Commerce Reports & Reviews (3)

• Oct 25, 2021

Victim Location 14904
Total money lost $11.97
Type of a scam Online Purchase

I made an internet purchase and never received my product. I have emailed them dozens of times over the past year and receive promises that either the product is on its way or they are refunding me. Nothing is ever received

Scammer's website Rockettcommerce.Com
Scammer's email [email protected]
Country China
Type of a scam Online Purchase
Initial means of contact Website

I ordered charger cables for my phone and never received them. I ordered in August 2020 and it is now June 2021. Every time I email them they respond a month later stating they are looking into it or this complaint was transferred to the correct department etc. I recommend not using this company for anything. They're scammers who appear on various sites with similar reviews.

Victim Location 44129
Total money lost $17.96
Type of a scam Online Purchase

I had no idea when I ordered the product (Miracle Lids) that it was going to be coming from China. But I have ordered things before that came from China and other places and it never took this long. I ordered it the first week in August. On Oct. 5th the tracking said "Delivered at "CUSTOMER ADDRESS". I never got anything.

ORDER NUMBER:

60DF93E172

EN ROUTE

Delivered at "CUSTOMER ADDRESS"

FROM: China

TO: US, OH, Parma, 44129,

Messages

Greetings: Due to circumstances surrounding Covid-19, there are Aigrfreight/Capacity issues which is causing significant delays in transport, processing and delivery in destination country. Please reach out to our Customer Support for any additional questions regarding these delays. Sorry for the inconvenience.

Oct 05,20

Delivered at "CUSTOMER ADDRESS"

Oct 03,20

Order processed in the warehouse

Sep 30,20

PROCESSED AT IMPORTANTION FACILITY

Sep 27,20

ARRIVED AT TERMINAL LOCATION IN DESTINATION COUNTRY

Sep 24,20

ORDER RECEIVED

Sep 22,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 19,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 16,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 13,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 10,20

ARRIVED AT TERMINAL LOCATION

Sep 07,20

PROCESSED AT EXPORT FACILITY

Sep 04,20

BEING PROCESSED IN THE EXPORT INSTALLATION

Sep 01,20

BEING PROCESSED IN THE EXPORT INSTALLATION

Aug 29,20

ARRIVED AT EXPORT FACILITY

Aug 26,20

IN TRANSIT TO DISTRIBUTION CENTER

Aug 24,20

IN TRANSIT TO DISTRIBUTION CENTER

Aug 19,20

IN TRANSIT TO DISTRIBUTION CENTER

Aug 14,20

ELECTRONIC SHIPPING INFO RECEIVED

Aug 09,20

ELECTRONIC NOTIFICATION RECEIVED: YOUR ORDER HAS BEEN PROCESSED AND TRACKING WILL BE UPDATED SOON

Aug 07,20

ORDER RECEIVED Support Rocket Commerce [email protected]

To netscape.net

Hello ,

Thanks for letting us know!

Since this requires the billing department, I'm going to send this request to my manager and notify everyone immediately.

You should hear back from us within a few days as we work to resolve your issue.

Thank you for your understanding!

How would you rate my reply?

Great Okay Not Good

--

Jennie M

[email protected]

{#HS:1293278073-322775#}

On Mon, Oct 5, 2020 at 3:28 PM EDT, netscape.net> wrote:

Ok, enough is enough!! It says, as you can see, that it was delivered to me. I never got it!! Now what?? This is absolutely crazy.

ORDER NUMBER:

EN ROUTE

Delivered at "CUSTOMER ADDRESS"

FROM: China

TO: US, OH, Parma, 44129,

Messages

Greetings: Due to circumstances surrounding Covid-19, there are Aigrfreight/Capacity issues which is causing significant delays in transport, processing and delivery in destination country. Please reach out to our Customer Support for any additional questions regarding these delays. Sorry for the inconvenience.

Oct 05,20

Delivered at "CUSTOMER ADDRESS"

Oct 03,20

Order processed in the warehouse

Sep 30,20

PROCESSED AT IMPORTANTION FACILITY

Sep 27,20

ARRIVED AT TERMINAL LOCATION IN DESTINATION COUNTRY

Sep 24,20

ORDER RECEIVED

Sep 22,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 19,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 16,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 13,20

IN TRANSIT TO DESTINATION COUNTRY

Sep 10,20

ARRIVED AT TERMINAL LOCATION

Sep 07,20

PROCESSED AT EXPORT FACILITY

Sep 04,20

BEING PROCESSED IN THE EXPORT INSTALLATION

Sep 01,20

BEING PROCESSED IN THE EXPORT INSTALLATION

Aug 29,20

ARRIVED AT EXPORT FACILITY

Aug 26,20

IN TRANSIT TO DISTRIBUTION CENTER

Aug 24,20

IN TRANSIT TO DISTRIBUTION CENTER

Aug 19,20

IN TRANSIT TO DISTRIBUTION CENTER

Aug 14,20

ELECTRONIC SHIPPING INFO RECEIVED

Aug 09,20

ELECTRONIC NOTIFICATION RECEIVED: YOUR ORDER HAS BEEN PROCESSED AND TRACKING WILL BE UPDATED SOON

Aug 07,20

ORDER RECEIVED

Do you have any questions about your order? Contact us.

On Fri, Oct 2, 2020 at 5:20 AM EDT, Support Rocket Commerce wrote:

Thank you for reaching us here and we apologize if we are unable to reply to you timely.

Your package is already on the way, and there's no way for us to cancel it or make them turn around.

Even though the shipping company is responsible for this delay, we understand that this has put you in a difficult position. So we're willing to give you a 25% refund AND let you keep 100% of your order. (We lose money that way, but it's unfair that you had to wait so long because of the shipping company.)

Your request has been duly noted. Since all the refund requests are processed by our billing department, I will go ahead and forward your request to the relevant team so they can assist you further.

However, you can expect a response as soon as your request has been processed.

Let us know if there's anything else we can do to help.

--

Jennie M

[email protected]

On Thu, Oct 1, 2020 at 3:47 PM EDT, netscape.net> wrote:

What is going on?? If my order wasn't sitting somewhere in the world, "supposedly" on it's way....I would be asking for my money back.

This is ridiculous already and no way to run a business. I WANT WHAT I ORDERED!

On Tue, Sep 29, 2020 at 12:43 PM EDT, Support Rocket Commerce wrote:

Thank you for reaching us here and we apologize if we are unable to reply to you timely. I'm sorry you're still having issues with them!

I have checked again in our system and your order is definitely on the way. I can see in our internal system that's in transit to your home. The shipping status just hasn't been updated yet on their site.

I am really sorry for the inconvenience. Please don't hesitate to contact us if you need any further assistance

Best regards,

--

Jennie M

[email protected]

On Sat, Sep 26, 2020 at 11:04 AM EDT,netscape.net> wrote:

I placed an order on August 7th and now it's September 26th and I still haven't heard anything. I haven't gotten an email telling me that it even shipped yet. What's going on with my order?? This is crazy!! I want what I purchased or I want my money back.

On Mon, Sep 21, 2020 at 9:18 AM EDT, Support Rocket Commerce wrote:

Thanks for your message and sorry for the wait!

We are sorry for the delay and we are doing our best to ensure that your product reaches you as soon as possible. Your order is on its way. Don’t worry.I hope you receive your item soon. Please don't hesitate to contact us if you need further assistance.

Best regards,

--

Jennie M

[email protected]

On Fri, Sep 18, 2020 at 12:23 PM EDT,netscape.net> wrote:

I'd like to know what's going on with my order! #60DF93E172 I placed an order on "August" 7th, it's now September 18th which is coming up on 30 business days!! If I would have known it was coming from China, I wouldn't have placed an order. I just want the product I paid for and be done with this.

On Wed, Aug 26, 2020 at 9:01 PM EDT, Support Rocket Commerce wrote:

Thank you for contacting us!

Delivery takes 10 to 25 business days! “Business Days” means Mondays to Fridays excluding public holidays.

Just to double-check, I have your order number as 60DF93E172

Your order is on its way.

You can track your order here: https://tracking.parcelgo.co/get-status/60DF93E172

If the tracking status remains "Not Found" for a few days, don't worry, it will be updated soon! Sometimes the shipper takes a few days to update it.

Please bear with us. COVID has caused a lot of problems for us and our shipping partners, and we're working around the clock to fix it. I'm sure you understand

Thanks!

--

Giu S.

[email protected]

On Wed, Aug 26, 2020 at 7:05 AM EDT, netscape.net> wrote:

Well, I placed an order on August 7th and now it's August 26th and I still haven't heard anything. I haven't gotten an email telling me that it even shipped yet. What's going on with my order??

Check fields!

Report Rockett Commerce


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo
Submit

Rockett Commerce Contacts

If you know any contact information for Rockett Commerce, help other victims by adding it!

Add new contacts
| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New