Sign in  

Mypassporthub

Sharing is caring! Are you having problems with Mypassporthub? Use ScamPulse to file a complaint.

Mypassporthub Reports & Reviews (3)

- Tacoma, WA, USA

I did a google search for "how to renew my passport?" and the sire popped up first in the browser. It looked legit and after I paid $144.85, I did get the proper 'completed' form DS-82 emailed to me but I had no clue that I could do all of this online with the US Gov website for renewing one's passport. I did find a very small note after the fact stating that you could do this for free yourself on-line. So basically I got scammed for these [censored] to fill out a form for $94.95 that I could have done for free in 5 minutes myself + another $24.95 for a Passport Card, which they will not provide...the Gov't does, and another $24.95 for "priority Shipping" which again is done by the government. I can't believe I fell for this, but it seemed quick and simple and legit. I'm going to have my credit card try and settle it as a scam.

- Cincinnati, OH, USA

I went online to renew my passport and decided that I'd get a Passport book and Passport card. Unknowingly I clicked on MyPassportHub and thought I was buying the renewal of my passport. This third party scammer charges ONLY to fill out the paperwork ( the application is Free online! ). They charged a certain amount per passport booklet and passport card.... the total was $119.90

I started filling out the application that they sent me and realized that the small print still stated paying by check to the US GOVT. I immediately emailed MyPassportHub asking them how the US GOVT would know that I paid for the passport already... NO reply. I called their phone number and it only went to a virtual assistant that asked for my phone number and authentication code and then promptly hung up on me. I then realized that this scammer company was charging me $120 to simply fill out the application for me!! I went to my credit card company and immediately reported a dispute to the amount charged. They have started a fraud claim. In the meantime I sent numerous emails to the My Passport Hub and called their phone number until FINALLY they replied by asking me to respond to a What's App message. I had no idea of what that was, so asked my nephews and they told me how to download the app. I did so, and the company responded by stating that they'd look into the claim. After 48 hours I did receive an email from MyPassportHub stating the following:" Your passport application with mypassporthub has been refunded due to a problem with your payment details and you should receive the refund within 1-10 business days." I have not been able to confirm the refund yet but am hopeful that the email is legit and if not, at least I can use it as a reason for the credit card company to seek full resolution.

- Bloomfield, CT, USA

I went to my local post office to renew my passport and they did not have any forms. They told me to download one. I googled passport renewal forms and went to this site, filled out the form, paid for it, and downloaded the form. When I went back to the post office to complete the renewal, they said I should not have been charged and that I'd been scammed. I called my charge card company and they said they could not stop the payment. I cancelled my card and ordered a new one. I am in the process of changing all my passwords and other information. They have my name, address, phone number, SSN, charge #, DOB and passport number.

Check fields!

Report Mypassporthub


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo, document or video
Submit

Mypassporthub Contacts

Website:

mypassporthub.com

This website was reported to be associated with Mypassporthub.



If you know any contact information for Mypassporthub, help other victims by adding it!

Add new contacts

Recently updated reports

I contacted the number on the back of the flyer. The number is 888-709-2444 with a reservation code of DCM26. The recipient on the other line wa... 17 h ago
Initially present themselves as Luz Vianan on Marketplace and gave me the phone number to text to get in contact about buying the item I had for... 23 h ago
I strongly advise other customers to be extremely cautious when shopping at Josh & Tate. I purchased a £27 wooden shoehorn, which developed a... Oct 10, 2026
Just like a few others I watched a video with J.M. Then bought 3 bottles for $158. When the product came it was Jelly Trim. After finding an email ... Oct 09, 2026
Now going by Manuel Magallanes. Drives a 2012 white BMW 550 FL plate 83FDVP, Also driving a newer ford Bronco bluish grey phone number 561-309-8050... Oct 09, 2026

New reports

Vexroam showed pictures of a beautiful crystal glass Duck as an anniversary gift. 13” tall and I got a 5” replica of something that resembles a duck 19 h ago
I received a call every day for the last week stating they were Frontline Asset Resolutions. They said I had an overdue account and to call back the... 19 h ago
Shopping for an upholstery cleaner. Website came up on Google search selling the item. I purchased and they were paid but I never received the item... 19 h ago
Virgine Cannabis is NOT REAL!!! They mandate a $100 minimum for their online orders and they text you asking for payment. I paid through Apple Cash... Oct 10, 2026
Hey there! Katherine reaching out from Amazon's talent team. We noticed your background and believe you'd do great in our remote catalog... Oct 10, 2026

Most Read Reports

Text message stated. Deborah, closure was scheduled on your Hot Springs home warranty file. Home Warranty Dept: 1-844-300-1154. Reply STOP to opt out. 1 Reports
I received a threatening voicemail claiming to take legal action and serve me papers at my workplace. Here is the voicemail: This is Edgar calling... 1 Reports
8:40 • 5G 55 Ad tact +1 (503) 928-8614 ) Transcript (low confidence) This message is intended for regarding reference case number 26-021225... 14 Reports
The scammer got my ssn from a paper stolen from my home in Ohio. So he called spoke in Spanish and English her then said her is collecting asset... 78 Reports
They did not provide a company name. They provided only a claim number and stated that a compliance officer was going to be looking for me. I would... 1 Reports