Sign in

Mondreamy

Sharing is caring! Having problems with Mondreamy? Use ScamPulse to make a complaint

Mondreamy Reports & Reviews (2)

• Feb 15, 2022

Initial means of contact Not applicable

REPORTED AS DELIVERED BUT NOT THE RIGHT ORDER

I ordered PE rattan furniture-dining-tables and chairs for $29.99 plus express shipping of $8. I kept waiting, but I saw a dying plant in my porch and ignore it coz I thought my kids just throw that in my front porch. But when I checked montdreamy about my package, it says delivered. I checked USPS it says delivered. And I checked the date of the delivery and the date I saw the plant on my porch, and I realized that I scammed! I asked for the refund and this is what I got...

Dear customer,
Sorry, we can only refund you as compensation(not for postage fee) and will not send a new one to you. We can't bear the postage fee. To save time and effort of customers and us. We would like to offer you at most a $8 refund as compensation.please accept our offer

Best Regards,
Customer Service

THEY WANT TO COMPENSATE ME FOR $8 !
IF YOU ORDERED FURNITURE OR ANY ORDER, THEY WILL DELIVER YOU SOMETHING SO THAT IT SHOWS TO USPS THEY DELIVER IT TO YOUR HOUSE, BUT IN REALITY IT IS NOT YOUR ORDER! I DID NOT GET MY REFUND COZ I DON'T WANT IT ANYMORE! I WANT CHEAP FURNITURE AND THIS IS WHAT I GOT! BETTER GO TO WALMART, HOME DEPOT OR ODER IT IN AMAZON OR ANY COMPANY THAT IS LEGIT NOT THIS MADE IN CHINA MONDREAMY.COM.

• Aug 13, 2021

Victim Location 72761
Total money lost $38.98
Type of a scam Online Purchase

I ordered PE rattan furniture-dining-tables and chairs from this company. I paid $38.98. I notified them to cancel the order since it had been over 10 days. I asked them to return my money. Today, I get a package in the mail from this company, no packing list. A card with return/refund policy, states the product is non-returnable. The item I got in the package is a laptop stand. States that they will refund after received (within 3 working days). The only way to get it back in that time frame is to overnight it, would cost me as much or more than I spent. Companies like this need to be shut down.

+1
Check fields!

Report Mondreamy


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo
Submit

Mondreamy Contacts

Website:

www.mondreamy.com

This site can’t be reached

Shady, yet now dead: once upon a time this website was reported to be associated with Mondreamy, but after several inspections we’ve come to the conclusion that this domain is no longer active.



E-mails:

Sign in to see


If you know any contact information for Mondreamy, help other victims by adding it!

Add new contacts
| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New