Sign in

Cotton Color

Sharing is caring! Having problems with Cotton Color ? Use ScamPulse to make a complaint

Cotton Color Reports & Reviews (8)

Victim Location 08641
Total money lost $58
Type of a scam Online Purchase

I ordered the product in October 2018. Received invoice but never received product. Continued to email them and was told to be patient and that the product would arrive. As of May 2019 they will not answer my emails.

Victim Location 40299
Total money lost $60
Type of a scam Online Purchase

On 11/21/18, I ordered two quilts from this company that were listed on a Facebook website. As of today, 04/16/18, I have only received ONE of them and like everyone else who has filed a complaint here, I have been ignored, given email excuse after excuse, etc., as to why my other item has not arrived and that i should still expect a delivery from them for the second item. I am out $60.00 for the second quilt which should have been a Christmas present for the record, but as mentioned, I am sure I will never see this item. To ANYONE considering ordering from this "business" based on their Facebook links, DO NOT DO SO. They are bogus and will give you the same run around that I and everyone else on here has mentioned. Any attempt to track your order yourself will be pointless because ans mentioned by others, no info will be provided or and you will just get a 404 error.

Victim Location 78641
Total money lost $58.91
Type of a scam Online Purchase

I clicked through a link on Facebook which took me to a website to order. I paid and received a text thanking me for my order and offering a discount on my next purchase. I also got a text with my order number to track my purchase. After a few weeks I attempted to contact them enquiring about my order and didnt receive a reply. There's no phone number listed or an address for the company. After a few weeks my tracking number went to a failed page. Proof of my order no longer existed I finally received a reply from a Cindy Blossoms apologizing for the delay. They refused to give me my money back and told me that I would eventually get my order. I told them I was going to report them and the response was one of were not a scam. This was a birthday gift and I'm out the money with no gift.

Victim Location 49419
Type of a scam Online Purchase

Ordered a quilt beginning of November. Still haven't gotten it. Company is not responding to requests for information.

Victim Location 97478
Total money lost $117
Type of a scam Online Purchase

Placed an order for a NCAA themed comforter with a buy one, get one 50% off. Purchase made on the 3rd of November. After no confirmation email, I contacted the support team on 11/13/18. The response was an apology for the inconvenience and an assurance I would get a tracking number shortly. I contacted support again on last week and have yet to hear back or get a confirmation email and/or tracking number. The details of my transaction stop at 11/17/18. I order a good amount of items from online services and have never dealt with anything like this.

14:41, 11-03-2018

We've received your payment and are beginning verification to ensure payment security.

12:43, 11-04-2018

Your payment has been confirmed and your order is awaiting processing.

08:47, 11-06-2018

Your order is being prepared and packed at our warehouse. Expected processing time: 5 - 10 business days

04:53, 11-14-2018

Your order has been pulled and packaged and is awaiting collection from the shipping carrier. Your package is expected to picked up by the carrier in 3 - 4 business days.

10:01, 11-17-2018

Your parcel has been handed over to the carrier. Once a tracking number has been assigned to your order, we'll send you an email with all the details. Expected delivery time: 10 - 15 business days

Victim Location 97111
Total money lost $63
Type of a scam Online Purchase

I ordered a quilt from them the first of November and haven’t heard a thing. I have tried contacting them and getting no response

Victim Location 36572
Total money lost $117.86
Type of a scam Online Purchase

This site was advertised on Facebook. My mother in law ordered two quilts from them on November 3,18. They immediately took the funds from her credit card. She has yet to receive the quilts nor a tracking number. We have tried to contact them multiple times by email and they will not respond. They also do not have a phone number listed on their site.

Victim Location 63050
Total money lost $65
Type of a scam Online Purchase

I made a purchase through a Facebook ad on 11/9/18. A month later, I have reached out to the company 4 times with no answer and I have yet to receive product.

Check fields!

Report Cotton Color


Upload here Increase visibility and credibility of your review by adding a photo

Cotton Color Contacts

If you know any contact information for Cotton Color , help other victims by adding it!

| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New