Sign in

Blush Outlet.net

Scammer's phone Scammer's website Scammer's address Scammer's email

Sharing is caring! Having problems with Blush Outlet.net? Use ScamPulse to make a complaint

Blush Outlet.net Reports & Reviews (9)

Merchandise not delivered. I dont think they ever had it. It was a scam to sell an item that was not even there. Sent an usps tracking number for another item to another. Verified with postal service that this was true picture of item with different name. Tried calling emailing and no answer.

+1

My girlfriend ordered something from here on april 13th of 202 and we still have yet to receive it. Have called, emailed ,made posts on page, and left multiple reviews on different pages and still have yet to receive any kind of communication about the order from Blush. Very unhappy with service. She bought earlier to make sure it was here in time for fathers day, but she was let down by false information giving from blush.

+1

A friend ordered a blue tooth helmet that cost $199 and never received it. The phone number isn’t valid. Nobody answers the emails I’ve sent. This company is the worst and obviously a scam.

+1

Scammer's phone 213-529-7511
Scammer's website blush outlet.net
Scammer's address Port St. Fl, 34953
Scammer's email [email protected]
Country United States
Type of a scam Online Purchase
Initial means of contact Website

I have a feeling this is a fraudulent company. Company says listed in Florida, all phone numbers link to California and there is no physical address for a "company. " I have tried to email the company in order to get any information, an actual address and cancel but no luck. Will have to contact PayPal to dispute

I ordered a fitness watch with blood pressure monitor on 11/29/19. They only sent me order confirmation and shipping emails without a tracking number. All efforts to get the order or my money refunded have failed so far. This is a SCAM. Blush Outlet is a big time SCAM, do not buy from them.

+2

Hi Aek

Its Erin from Blush Outlet. Please accept our sincerest apologies. We had issues with our previous payment processor who never deposited the payments we received from our customers on our website.

We have sinced moved our payment processing system to Paypal which is more secure and buyer friendly .

Reach out to me personally via email , and I would be happy to discuss the issue at your earliest convenience.

We strive to make sure that every order meets our customer's expectations.

Erin Sales Support
Blush Outlet
[email protected]

Victim Location 37122
Total money lost $59.95
Type of a scam Online Purchase

December 4 2019 I purchased a R/C helicopter for my husband whom is a disabled veteran with PTSD. I was told hobbies like that helps PTSD. I never received a tracking email or the helicopter by Christmas so I canceled the order. I have asked many times through emails for a refund. I was emailed 2 xs saying I will have a refund of 59.95 by the end of January. It’s Feb 13, 2020 and I DO NOT HAVE A REFUND YET!! What’s hilarious is I left a review under the helicopter on blush outlet and a Chinese email address sent me a response saying I’m happy your enjoying the RC helicopter, take a picture and post it. I replied with “ read the review next time. I didn’t receive it or refund” Maybe this virus in China has shut down banks and internet service because the site is now down again and I’m sure I’ll never see the 59.95 in my account but I learned a valuable lesson, only buy from reputable companies that’s not been turned over to bbb and check all reviews.

Victim Location 37122
Total money lost $59.95
Type of a scam Online Purchase

I purchased a RC helicopter for my husbands PTSD, He’s a disabled veteran from the Air Force. I thought 59.95 is good. I bought it 12/4/2019 I got a email that the order has been received order 2139xx is in the process to ship. I continued checking for a tracking # 3 days after. That’s what the shipping policy says. (2 to3 days to process then 2 to 3 weeks for delivery. ) I tried to email them but their website was down. I found they were under the platform of Shopify. They of course ant help. I sent an email to support @ blushoutlet.net. I finally received an email here’s what they sent...

I'm sorry to hear about your frustrating experience, this is not something we normally do but we're willing to offer you a full refund on your order with our sincerest apologies for the frustration caused by this situation.

We faced a few maintenance and payment processing issues which we have since resolved.

When you receive the order and are no longer interested, please ship it back to our return address and upon reviewing the product for damages to the product or original packaging, we will refund your payment method the full amount charged.

Thanks for your patience and ongoing support, we appreciate it greatly.

Regards

If you have any questions, reply to this email or contact us at [email protected]

I’ve tried numerous times to get a refund and it’s still not refunded. I did buy my husband a RC big helicopter. RC boat to. He is pleased but very upset over a company based in Florida but treating Americans this way. I know they are based i China. I know the products well. I also know the products are 4 to 5 Xanax marked up in price and if you google it then you can get cheaper but very long shipping delay. When I bought the helicopter I was happy it was in Florida. I wanted it by Christmas. I know that for now on I will research every company I spend our hard earned money on so I’ll not be scammed again. REMEMBER BLUSH OUTLET IN FLORIDA/ SHOPIFY IS THEIR PLATFORM SO DONT TRUST THEM EITHER. They advertise for them.

Hi Private1579012326

We sincerely apologise for your experience with your orders from us .

We always aim to deliver a great experience for each one of our customers and we are when we don't offer quality service! We had issues with our previous payment processor who never deposited the payments we received from our customers on our website.

We have sinced moved our payment processing system to Paypal which is more secure and buyer friendly .

We can’t fix the past but you have my personal commitment to improve the way our staff serves every customer. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.

EmaiL us at [email protected] to get this resolved as quickly as possible.
or call

Regards
Erin
Sales Support
Blush Outlet

Check fields!

Report Blush Outlet.net


Upload here Increase visibility and credibility of your review by
adding a photo
Submit

Blush Outlet.net Contacts

Scammer's phone Scammer's website Scammer's address Scammer's email

Phone:


Website:

blushoutlet.net

This site can’t be reached

Shady, yet now dead: once upon a time this website was reported to be associated with Blush Outlet.net, but after several inspections we’ve come to the conclusion that this domain is no longer active.



E-mails:

Sign in to see


If you know any contact information for Blush Outlet.net, help other victims by adding it!

Add new contacts
| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | New